alexhawk napisał(a):
Pawel27 napisał(a):
Rewelacji nie ma - szczególnie patrząc na odcienie lakieru i spasowanie niektórych elementów, ale też i kasa nie jest duża...chociaż jeśli dodać pakiet startowy (rozrząd i oleje) + gaz to finalnie kwota ta może urosnąć do +-10 k więc sporo.
Ręce opadają!!! Rozwalają mnie takie posty - pokaż mi które elementy w/g Ciebie są źle spasowane, gratuluję również oceny odcieni lakieru z kiepskich zdjęć - lakieru w którym odbija się pół świata... No i na koniec dowaliłeś - rozrząd, oleje i gaz 10 000 zł?
W najgorszym wypadku (drogo i można o wiele taniej to zrobić):
rozrząd 1000 zł (z robocizną),
oleje 500 zł,
gaz 4500 zł.
Oczywiście da się taniej, jednak dalej nie wiem skąd Ci się wzięła kwota 10 000....
Kolego wrzuć pigułę na uspokojnie - przeczytaj mój post ze zrozumieniem a dojdziesz skąd się wzięła kwota 10 tyś zł.
Przeważnie reagowałem podobnie na wróżbitów (może z większą kulturą tylko). Zakładam, że każdy z nas jest fanem C4ki więc poświęć trochę czasu na obejrzenie zdjęć.
Zdjęcie Nr2 - błotnik przedni jest źle spasowany z drzwiami, być może jest to zamiennik współczesny bo nawet klosz kierunku nie pasuje dokładnie. Zresztą nigdzie nie jest napisane że auto jest bezwypadkowe. Ten lakier jest bardzo trudny w dobraniu i położeniu tak by nie odróżniał się od reszty. Po to omawiamy poszczególne egzemplarze, aby każdy zainteresowany przed pokonaniem xxx km mniej więcej wiedział na co zwrócić uwagę - prawda?
Ponadto jest to rocznik 92 a więc powinien mieć dwururkę wydechową, zwróć też uwagę na rant dachowy przy przedniej szybie od strony kierowcy - ewidentnie widać, że coś tam się dzieje.
Natomiast chętnie dowiem się, od zainteresowanego jak wypadły oględziny i czy potwierdzi moje wątpliwości.
Nie skreślam absolutnie auta, nawet jeśli miał rzeczywiście przygody..bo które auto ich nie miało? Finalnie jednak oceniam, że wyjdzie drogo jak za zwykłą 100tkę