.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 13:11:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 27.maja.2013 00:01:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jak klocki robione z trocin to jak może hamować? Wystarczą elementy przyzwoitych producentów i nawet heble 256 mm z bębnami do kompletu będą wystarczające.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 27.maja.2013 11:20:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Mam też a4 1.9 tdi 90km z 4 tarczami i tam czuć, że auto hamuje i powiem, że przynajmniej 2 razy lepiej hamuje niż moje b4.

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 27.maja.2013 18:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
A czy przypadkiem w a4 nie masz juz wentylowanych tarcz z przodu?

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 27.maja.2013 20:07:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
A no właśnie z przodu wentylowane, z tyłu niewentylowane. I wystarczy lekko wcisnąć pedał i hamuje, u mnie muszę na prawdę mocno deptać po hamulcach, pedał stawia spory opór, tak jakby nie chciał wejść głębiej (serwo pracuje). Może się klocki zeszkliły? A może pompka słaba i nie daje rady? Absu nie mam, pompka ma wyjście na 4 przewody. I chyba ma małą średnicę tłoczka.

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 28.maja.2013 20:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Hamulce pomiędzy moim b4 tdi a b5 tdi to faktycznie spoora roznica. W b4 mam przod i tyl niewentylowany ( tak chyba mialy seryjnie wszystkie tdi od 93 przynajmniej ;) )

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 28.maja.2013 22:27:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Ja mam 92r, chyba czerwiec. A może wystarczy coś przy korektorze hamowania pogrzebać, żeby odciążyć przód? By hamulce z tyłu łapały szybciej, dźwignia korektora powinna być wciśnięta czy wyciągnięta z korektora?

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 29.maja.2013 09:53:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
b4 jak i c4 ma tak ustawione hamulce, ze puste auto bardzo slabo hamuje tylem. W awaryjnej sytuacji c4-ka lekka zaciagam reczny, wtedy hamulec jest duzo lepszy.
Obciazone auto juz lepiej hamuje.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 29.maja.2013 21:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Z ręcznym to i ja hamuję, bo czasem mam wrażenie, że pekaes by się szybciej zatrzymał.

Co do tematu. Nagrywałem film 100-140 km/h na 4 i na piątym biegu z paszczurem b6 2.0 TDI bmp (140km) i pasat przyspiesza wolniej?! Według filmiku różnica to ok 0,5-1 sekundy.

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: