Hmm, to jakies V6 - bo z tankowaniem 4.2 to rzeczywiście zależy jaką butlę włożysz, ale wesoło nie jest
W trasie 350km to taki normalny wynik, przy PSJ może by starczyło na 400, ale to trzeba już tak zgodnie z przepisami 120-130 jechać równo - autostradą.
LPG w EU jest i nie ma się co obawiać, droższe niż w PL, ale i tak tańsze niż ON/Pb.
Co do Eurotunelu - nie wiem, nie byłem, nie planuję być, po drugiej stronie tylko pada całymi dniami
Pewnym plusem, nie wiem z jakimi prędkościami się przemieszczasz, ale powiedzmy 120-130km/h czyli autostradowy lajcik, jest to że paliwożlop wypije w takim trybie 12-13 ltr Pb (jeśli trafisz A6 4.2 będzie paliło mniej, i to znacznie (2-3 ltr/100)- dłuższe przełożenie główne, więc niższe rpm dla tej samej prędkości niż eSki), LPG więc to lek na zło w mieście, bo 21-23ltr etyliny potrafi zaboleć
A jeśli nie V8, to V6 jakieś 2.4/2.8?? Będzie zdecydowanie bardziej ekonomiczne niż 4.2, i tu myślę że 500 na 50ltr LPG w trasie można spokojnie sieknąć
Co do kosztów - to już tu liczyłem w jakimś wątku.
15/100 LPG w trasie, to przy obecnej cenie LPG (2.1) - 33 zł/100km
8/100 ON przy tych samych założeniach (5.3) - 42 zł /100km
na wycieczce 1200 masz 100 zł, a to jest 15ltr Pb na której możesz w trasie przelecieć dodatkowe 100km.
Ale nie twierdzę, że 4.2 z LPG to rozwiązanie dla wszystkich.