emge napisał(a):
pisz nie marudź, tylko polecę po orzeszki
dobra dobra:) w sumie nikt mu nie podkupi
Tak więc moje lekkie rzucenie okiem
1. Auto syna, Panowie bardzo sympatyczni - kasiory masa bo pracują i zameldowani w A
2. Nie świadomi motoryzacyjnie, takie kupili i takie sprzedają - powiedział, że malowałem po tej folii jak ściągali
3. Tak więc auto jest całe malowane:
- błotniki przód ok 240
- drzwi prawe 240
- drzwi lewe - 450-600 - szpachla , ale u góry już tylko malowane - tapicerka widać, że odłazi, ktoś rozbierał te drzwi
- tył błotnik - 180 -240
- wnęki błotników podobnie - do 200 - imho malowane ale tylko żeby nie było widać różnicy z błotnikami
- klapa tylna - 400
- wnęka silnika jest ok
- dach rogi po 240, środek 240
4. Podłużnice ok - smary fabryczne (imho)
5. Środek bardzo ładny - minimalnie do czyszczenia
6. Kiera zmęczona - nie malowana, nie obszywana - Air ładnie leży - nie śmiałem ściągać i paczyć czy jest rezystor
7. Wyposażenie działa całe - klima ok, grzane d też
8. Nima quattro
9. Jak zapalił to chodził bardzo nie równo i głośno - świeci CHECK
10. Zapala ładnie
11. Wszystkie kontrolki ładnie gasną
12. Auto z JUESEJ i licznik w dwóch wymiarach km. mile
13. Mówił, że rok było nie jeżdzone
14. Zapewne wcześniej ktoś wyciągał baterie bo zegarek z datą skasowany i tutaj tadam 1998. chyba 11
15. Szyby wszystkie prócz przedniej 9, przód nowa
16. Lampy przód tuning - średnio spasowane, spryski działają, tył ori ładne
17. Silnik nie myty, bez wycieków nie było dekla
18. Stoi na zimówkach
19. Letnie 18 fele nawet ładne, zajebiaszcze laczki wszystkie 4 jednakowe -ok 7mm
20. Jakość elementów dokładanych ok, wymalowane też są ładnie
21. Ogólnie całość wymalowana przyzwoicie ale dupy nie urywa
22. Skóry przymęczone ale to z naturalnych lat raczej (na bokach i zewnętrznych połowach, są sztywne i wysiedziane - ale do igły im brakuje dużo - ale nic nie robione
23. Bose naku@#$a strasznie
24. Zderzaka znośnie wymalowane - ten przód prócz lamp znośnie spasowany
Teraz jazda:
1. Auto nie jedzie w ogóle - słabeeeeee
2. Przed jazda była masa blędów - evap, missfire wszystkich cylindrów, lamdba 1bank itp
3. Po jeździe to samo, po skasowaniu ino jeden błąd
4. Sprzęgło i 2mas ok ( nie wiem czy jest ale nic nie drga
5. Skrzynia ok
6. Jedzie równo i stabilnie
7. Heble ok
8. Twarda suczka strasznie
9. Przy puszczonej kierze hamując nie ściąga nic
10. Próby porozmawianie z ME7 zakończone niepowodzeniem
11. Przebieg 90k km na liczniku - ale carfax może coś będzie wiedział więcej
12. Nie ma kata, głośno warczy
To tyle kolego, właściciel (syn) już ma inne auto i to stoi w garażu, myślę, że nie jedzie przez ten błąd, podmalowane było ale tragedii nie ma. Reszta należy już tylko i wyłącznie do Ciebie