lipton99 napisał(a):
Witam, mam problem z dużymi wyciekami oleju z pod pokrywy zaworów. Objeździłem sporo warsztatów i każdy mechanik, który zobaczył co to za silnik mówił, że nie podejmie się wymiany, bo śruby, które trzymają pokrywę są aluminiowe i zapieczone, i boją się ich ruszać. No i trzeba ruszyć układ wtryskowy. Także nie wiem co zrobić, bo auto gubi naprawdę duże ilości oleju. Dodam, że jest to 100 C3 z 89' na podtlenku LPG

podobnego idiotyzmu nie slyszalem, przeciez pokrywa zaworow jest przykrecona na nakretki a nie sruby, po drugie nie trzeba tam zadnego ukladu wtryskowego ruszac tylko odkrecic gorny kolektor ssacy, fakt sruby bywaja zapieczone, ja to robilem samodzielnienie w C4 i zeszlo mi sie 1,5 godziny, trzeba kupic uszczelke pod gorny ssacy, zrob to sam po woli bedziesz zadowolony a przy okazji sprawdzisz sobie stan pzrewodow idacych do krokowego, poza tym pokrywa zaworow bywa czesto "wypaczona" i po wymianie uszczelki i tak za jakis czas cieknie, gdybym robil to drugi raz zlozylbym na silikon a nie uszczelke