emge napisał(a):
Wyciszenie, komfort i wykończenie auta na pewno Cię nie zawiedzie.
Z tym w pełni się zgadzam, ale nie będę porównywał z żadnym BMW bo nie znam tych samochodów. W A6 C6 jest jakieś potrójne uszczelnienie drzwi, szczelne pokrywy podsilnikowa i pod skrzynia biegów - tak więc wyciszenie jest na wysokim poziomie.
Jedyne czego obawiałbym się w tym względzie to głosny silnik 2,0TDI na wyzszych obrotach mimo tego że jest na CR zawsze to 4 cylindry - bo np. V6 TDI to bardzo kulturalnie pracują zwłaszcza te po 2008 roku. A najciszej jest podobno z silnikiem 2,4 benzyna, gdzie na postoju nic nie zdradza że silnik pracuję.
Ponieważ przesiadłem się z A3 która ma z tyłu belkę skrętną a z przodu Mcphersona to zawieszenie w A6 C6 nawet to w wersji S-Line twardsze i na kołach 18" uważam za superkomfortowe. Trzeba oczywiście uważać na gorszych nawierzchniach za to przyczepność i pewność w prowadzeniu jest znakomita (ja osobiscie nie cierpię kiedy samochód buja się na wyzszym profilu opon w szybkich łukach, albo kiedy kołysze się na miękkim zawieszeniu).
A co do skrzyni biegów to jest to kwestia gustu. Skrzynia automatyczna to na pewno duża wygoda - ale powiedz to tym, którzy wolą sami decydować o zmianie biegów. W manualu z silnikiem o duzym momencie obrotowym trzeba uważać, ale jeżeli robi się to umiejetnie i nie przeszkadza czeste wachlowanie biegami to nie ma nic bardziej ekscytujacego