Panowie zacznę od tego że bazą jest Audi a6 c5 quattro z 2.5 tdi i 6 biegową skrzynią samochód był przemyślanie kupowany pod swapa (chodziło mi o zdrową budę i napędy) pod wzmocnione 1.9 tdi VP Ale że silnik (2.5) do tej pory nie chce paść i ma się bardzo dobrze ale że za mało jest mocy dlatego idzie w odstawkę
W tym czasie uzbierały sie takie graty jak:
Pompa 11
Nowe wtryski 0.230
Kolektor awx
Turbina arl (ale to pomyłka)
A jako słupek chciałem wykorzystać AFN/AVG
Więc najlepiej było by zrobić etap 4,1
Etap 4,1
- pompa wtryskowa 11
- 230-tki
- GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)
- FMIC
- dolot + kolektor dolotowy AWX
- wzmocnione sprzęgło
- wałek SDI z oznaczeniem 38E
- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju
- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy
I tu rodzi się moje pytanie bo jeśli jeszcze nie mam słupka to może lepiej dać dół od AWX a całą głowicę od ASV do tego etapu 4,1
i do głowicy ASV dać wałek od SDI
Proszę o pomoc bo chcę uzbierać graty i do zimy wpakować do auta
I jakie sprzęgło najlepiej do tego założyć żeby to wszystko ładnie grało i wytrzymało tą moc
Pozdrawiam