.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:11:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 05.wrz.2013 11:02:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Winowajca to kme gold. Ale chyba po 8 latach miał już prawo wyzionąć. Teraz jestem ciekawy, czy to on również byl winowajcą przerywanej pracy silnika na gazie pod większym obciążeniem

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 05.wrz.2013 11:07:34 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Tak myślałem (skoro tylko jeden reduktor to pewnie Gold), dlatego zapytałem....Jak taki przelot to miał prawo się skończyć. Kiedyś w ACK miałem KME Silvera i puszczanie płynu było winą plastikowego kolanka na dole reduktora. Wymieniłem na metalowe (bo w międzyczasie pojawiły się takie w ofercie) i było ok... Jak musisz i tak zmienić to pakowałbym teraz 2 reduktory skompensowane ze sobą.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 05.wrz.2013 21:30:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
gitmar napisał(a):
Wywalenie sprężynek, które lubią zbierać syf (mazut i inne skutki uboczne spalania LPG) a w efekcie "dławić" przepływ LPG, co pewnie przekłada się na słabsze ciśnienie z czasem. Warunek jest taki by je wywalić gdy reduktor jest nowy albo po niewielkim przelocie. Po szczegóły odsyłam na lpg-forum. Osobiście tego nie robiłem, więc nie jestem kompetentny do udzielania takich informacji ;)


mam rozebranego zeta s- po 110 kkm jest stosunkowo czysty w środku.
A czy czasem właśnie między zeta n a s nie ma tej różnicy w postaci tej sprężynki? czyli umyślne zdegradowanie z S na N w celu poprawienia żywotności?
P.S. mam też rozebranych z ciekawości 3 sztuki parowników do II gen gazu- m.in. zavoli- syf i mazut w środku, że szok..nie wiem co poprzedni właściciele tankowali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 11.lut.2015 16:08:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 11.lut.2015 16:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
*Robi* napisał(a):
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?



Zadzwoń z ciekawości do tych chłopaków:
http://autogaz-busko.pl/
ja już nie wiem ile razy ludzie z wawy i okolic mi ich polecają.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 11.lut.2015 21:36:48 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
*Robi* napisał(a):
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?


Zestaw wydaje się ok. Nie bierz Staga Premium, bez sensu wydawać dodatkowe 200zł, nawet nie wiem czy w AEC da się go założyć czy tylko w nowszych konstrukcjach. Ostatnio do ASNa założyłem instalkę (w listopadzie) i nie chciałem sterownika LPG który by ingerował w ECU. Wtryski też mam Barracuda, reduktor KME Twin Tour (podwójny), podobno obsługuje 300-350KM (nie jestem pewien parametrów) i w AEC też zapewne by dał radę. Sterownik mam Techa dla odmiany, chociaż początkowo chciałem Staga. Wlew pod klapką , butla w kole 70l. Za taki zestaw zapłaciłem 3100zł, więc sam sobie odpowiedz czy Tobie drogo krzyknęli czy nie :) Jak narazie bez problemów, a i maski nie wstydzę się otworzyć. Co prawda nieco po starej znajomości. Za podobny zestaw do V8 ten sam kolega/monter mi powiedział ok
3500zł. On zakładał mi też do S6 (które do tej pory jeździ bezproblemowo, czwarty rok na LPG, prawie 60kkm) i do A4 2.8 30V AMX.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 11.lut.2015 22:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
gitmar napisał(a):
*Robi* napisał(a):
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?


Zestaw wydaje się ok. Nie bierz Staga Premium, bez sensu wydawać dodatkowe 200zł, nawet nie wiem czy w AEC da się go założyć czy tylko w nowszych konstrukcjach. Ostatnio do ASNa założyłem instalkę (w listopadzie) i nie chciałem sterownika LPG który by ingerował w ECU. Wtryski też mam Barracuda, reduktor KME Twin Tour (podwójny), podobno obsługuje 300-350KM (nie jestem pewien parametrów) i w AEC też zapewne by dał radę. Sterownik mam Techa dla odmiany, chociaż początkowo chciałem Staga. Wlew pod klapką , butla w kole 70l. Za taki zestaw zapłaciłem 3100zł, więc sam sobie odpowiedz czy Tobie drogo krzyknęli czy nie :) Jak narazie bez problemów, a i maski nie wstydzę się otworzyć. Co prawda nieco po starej znajomości. Za podobny zestaw do V8 ten sam kolega/monter mi powiedział ok
3500zł. On zakładał mi też do S6 (które do tej pory jeździ bezproblemowo, czwarty rok na LPG, prawie 60kkm) i do A4 2.8 30V AMX.


Poczytałem na różnych forach i zaproponowany zestaw jest ok.
Różnica cenowa o której mówisz jest dość spora. Na śląsku polecają jeszcze www.davanti.com.pl więc do nich też wyślę zapytanie o montaż. Dymian podesłał namiary z których też skorzystam, i wtedy wyjdzie jak to jest naprawdę cenowo i jakościowo. Szczerze to montaż gratów i wykończenie estetyczne bym sobie sam wykonał ale niestety nie ma mi kto tego zatwierdzić..

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 12.lut.2015 19:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
*Robi* napisał(a):
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?

Zestaw nie jest zły, ale zdradza kierowanie się na ślepo wytycznymi z lpg-forum.pl, co każe postawić pytanie o poziom gazownika... Dziś ludzie to dwie grupy: twórcy i odtwórcy.
Tam obecnie modne są wtryskiwacze Barracuda (skądinąd bardzo dobre) i wszyscy przepisują te same konfiguracje - jeden po drugim. Pomysł na dwa reduktory AC R-01 typ 250 jest kompletnie nieprzemyślany, bo nadmiar wydajności jest znaczny i niepotrzebny (choć oczywiście nie szkodzi), zaś nie są to reduktory o najwyższych notowaniach jeśli chodzi o ich jakość. Producent wprowadzał milion poprawek i wcale nie jestem pewien, czy kolejne nie okażą się nadal niezbędne. Ja w każdym razie mam dość ich notorycznego wymieniania na nowe, choć nadal (przynajmniej potencjalnie) awaryjne.
Dalej: gazownik, który nie wie, jaki sterownik zamontować i pozostawia wybór pomiędzy ISA2 i Premium, zdradza że nie umie umotywować, który z nich wybrać, przerzucając temat na Klienta (prawda jest taka, że Premium nie da NIC poza zwiększonym ryzykiem rozjechania adaptacji ECU benzyny).
A po skompletowaniu sensownego zestawu wszystko i tak zależy kto, jak i z jakim poziomem świadomości co robi - będzie to auto stroił.

Cena wydaje się być w miarę odpowiadająca rynkowi - rzekłbym że dość niska w rejonie sensownych propozycji. U nas takie auto to trochę wyższa suma, przy czym wiemy co montujemy i bierzemy za to poważną odpowiedzialność - gwarancję dajemy do wyboru: 3 lata bez limitu kilometrów, albo 100.000 km bez limitu czasu.
A że do nas z Bierunia nie jest daleko, to proszę pomyśleć i o nas :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 13.lut.2015 08:30:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
SebastianS napisał(a):
*Robi* napisał(a):
Odświeżam kotleta :peace: .

Wygląda na to że i do mojej eski wpadnie cyklon ;) . Dzisiaj otrzymałem od jednych gazowników taką oto ofertę:
Możemy Panu zaproponować następującą instalację:
1. Reduktor 2 x ACR01 (do 250 KM każdy),
2. Btryskiwacze indywidualne Barracuda,
3. Sterownik: STAG 300 Premium lub STAG 300 ISA,
4. Zbiornik w miejscu koła zapasowego o pojemności ok 74 l.
5. Wlew we wlewie
Cena za podstawowy zestaw (Barracuda/2xACR/STAG 300 ISA) to 4800 zł.
Sterownik Premium wymaga dopłaty 200 zł.. Cena wlewu pod klapką jest
wliczona w cenę. Montaż trwa trzy dni robocze.

I teraz mam ogromną prośbę do znających temat, bo ja nie mam o tym pojęcia. Czy to będzie dobry zestaw do S6 c4 4.2? Cenowo ok?

Zestaw nie jest zły, ale zdradza kierowanie się na ślepo wytycznymi z lpg-forum.pl, co każe postawić pytanie o poziom gazownika... Dziś ludzie to dwie grupy: twórcy i odtwórcy.
Tam obecnie modne są wtryskiwacze Barracuda (skądinąd bardzo dobre) i wszyscy przepisują te same konfiguracje - jeden po drugim. Pomysł na dwa reduktory AC R-01 typ 250 jest kompletnie nieprzemyślany, bo nadmiar wydajności jest znaczny i niepotrzebny (choć oczywiście nie szkodzi), zaś nie są to reduktory o najwyższych notowaniach jeśli chodzi o ich jakość. Producent wprowadzał milion poprawek i wcale nie jestem pewien, czy kolejne nie okażą się nadal niezbędne. Ja w każdym razie mam dość ich notorycznego wymieniania na nowe, choć nadal (przynajmniej potencjalnie) awaryjne.
Dalej: gazownik, który nie wie, jaki sterownik zamontować i pozostawia wybór pomiędzy ISA2 i Premium, zdradza że nie umie umotywować, który z nich wybrać, przerzucając temat na Klienta (prawda jest taka, że Premium nie da NIC poza zwiększonym ryzykiem rozjechania adaptacji ECU benzyny).
A po skompletowaniu sensownego zestawu wszystko i tak zależy kto, jak i z jakim poziomem świadomości co robi - będzie to auto stroił.

Cena wydaje się być w miarę odpowiadająca rynkowi - rzekłbym że dość niska w rejonie sensownych propozycji. U nas takie auto to trochę wyższa suma, przy czym wiemy co montujemy i bierzemy za to poważną odpowiedzialność - gwarancję dajemy do wyboru: 3 lata bez limitu kilometrów, albo 100.000 km bez limitu czasu.
A że do nas z Bierunia nie jest daleko, to proszę pomyśleć i o GZW.pl :)


Wiem Seba że siedzisz w tym temacie. Co ty byś zaproponował :?: Proszę podaj z ceną, bo może nie bede szukał gdzie indziej jak się zmieszczę z moim budżetem ;)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 13.lut.2015 12:33:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Moja propozycja:

Stag 300-8 ISA2
6x Magic FX (pojedyncze, wydajne, precyzyjne i bardzo szybkie wtryski)
2x Magic III evo2 (reduktory o najlepszej termice na rynku)
Zbiornik toroid 680x270mm - 82 litry (ok 73-75 użyteczne)
Wlew pod klapką

Cena pójdzie na PW - dżentelmeni publicznie o pieniądzach nie rozprawiają :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 13.lut.2015 13:03:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2014 10:23:41
Posty: 26
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi A4 B7
*Robi* napisał(a):
Na śląsku polecają jeszcze http://www.davanti.com.pl więc do nich też wyślę zapytanie o montaż.

Odradzam zakład. Montowałem tam zestaw wprawdzie do innego auta, ale mimo moich obaw czy silnik jest odpowiedni, zapewniono mnie, że będzie śmigał bezproblemowo. I obecnie tak jest, ale po uprzednim remoncie silnika (gniazda zaworowe i zawory). Widzę, ze idą na ilosć nie jakosć, dlatego odradzam. Przy próbie rozmów o tym, żeby poczuli się do winy, zbywają właściciela i twierdzą, ze było nie montować, więc . . . TAM NIE MONTUJĘ.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 20.cze.2017 16:03:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Oczywiście że działam, zapraszam serdecznie. Jeśli auto świeżo kupione, to proponuję przed gazem mały pakiet startowy - prewencyjnie rozrząd z pompą wody, może świece, jeśli nic nie wiadomo o ich kondycji i wieku. Możemy zrobić wszystko kompletnie, możemy zrobić tylko instalację, po uprzednim ogarnięciu w/w spraw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 09.paź.2017 15:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Robię przymiarki do LPG S6C4 290KM
Otrzymałem dziś taką propozycję:
Stag qmax reduktor Gold 300km listwa ac03
Co sądzicie o w/w zestawie?

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 09.paź.2017 17:26:41 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Zamień wtryski na Barracudy, a Golda na dwa reduktory (np.AC-R01) lub KME Twin-Tur i będzie dobrze.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 10.paź.2017 06:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Na jednym reduktorze będzie bryndza. Miałem AC-R01 250 dwie sztuki i działało bardzo dobrze, wcześniej poprzedni właściciel przyoszczędził i wsadził golda. Tak go umęczył, że startując z miejsca już przy 130 temperatura wtryskiwanego "gazu" była grubo na minusie (nie pamiętam wartości, ale chyba 40). Były wtedy najmocniejsze hanki i ster STAG300. Auto jeździ do dziś, gadają że bezproblemowo, ponad 4 lata od montażu. Co byśmy tu nie napisali i tak najważniejsze są umiejętności i wiedza gazownika, ale na kiepskich gratach nawet maestro nie ogarnie.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 29.wrz.2018 08:45:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Pytanko do praktyków. Czy reduktor Magic III w aktualnym wydaniu nadaje się? silnik wolnossacy V8.

ma dobry kształt i dobrze podejdzie do bryki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 25.lis.2018 09:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Od założenia tematu sporo czasu upłynęło, zatem zapytam o zagazowanie RS6 C5... Czy da się to zrobić tak, żeby nie mieć żadnych, podkreślam żadnych problemów z eksploatacją... :?: :?: Jaki m/w koszt należy wziąć pod uwagę... :?: :?:

Edit: już znalazłem :d
https://www.youtube.com/watch?v=F-qB_6r ... e=youtu.be

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: