Wróćmy do tematu A4 z linka....
A ja nie widzę tragedii w tym co wymienił.... Jak myślisz że znajdziesz 2.8 ACK AMX AQD APR ALG suche jak pieprz to się możesz zdziwić.... To co wymieniłeś to rzeczy do ogarnięcia. Szpachla na jednym elemencie w 13-letnim aucie ? Cudów nie na.... Wycieki przerabiałem przez ponad 100tkm na swoim byłym C4 ACK.... uszczelki i simeringi kupowałem w ASO. Przez chwilę spokój po uszczelnienie pokryw zaworów i wałków, a później znajduje ujście w innym miejscu:) dlatego w obecnym A4 postanowiłem nic nie ruszać dopóki nie będzie kapać pod spodem i jak narazie podłoga sucha w garażu
Ja swoje A4 kupiłem sporo taniej, Szwajcar zostawił nowe wahacze TRW, nowe heble, katalizatory, stosunkowo niedawno zmieniany rozrząd..... Ale założyłem LPG (3500zł), nowe łożyska kół z tyłu + silentbloki, nowy termostat- rozbieranie przodu i rozrządu, miałem kiepskie opony
, kupiłem komplet nowych listew dolnych z ASO i finalnie wyszło sporo więcej niż ta z ogłoszenia
P.S. Jmm założyłem zielone Hany do S6 w kwietniu 2011 (40 tkm) i jak narazie spokój. W A4 założone w maju 2013 (10tkm) i też auto jeździ....
Co do LPG, to myślę że sporo może powiedzieć to co mam w linkach z podpisu
przy S6 oszczędności są naprawdę spore. Benzyny na rozruch wychodzi max 10 litrów miesięcznie jeśli przejezdzam 1500-2000km. U mnie przebieg rozkłada się na 3 auta i każde jeździ...