Auto mam zbyt krótko by stwierdzić czy DPF stwarza problemy czy też nie, ale ogólnie:
- krótkie trasy... problemy się zaczną
- DPF nie lubi większych dawek paliwa a program będzie jeszcze w tym rok.
- na wycięciu jeszcze zarobię
Zagor napisał(a):
to co będzie jak się wysra wtrysk, T, czy cokolwiek innego
to kupię "wydajniejsze"

T pewno i tak poleci pod młotek. Nie mam doświadczenia z większymi silnikami więc nie wiem jak się to potoczy, wiem że na dzień dzisiejszy auto zbiera się dużo gorzej niż dopieszczone 1,9 w poprzedniej lżejszej budzie i 1M.
Z natury nie wydaję kasy gdy nie muszę, jeśli zaszła by taka sytaucja to wolę zaoszczędzoną 100 przeznaczyć na lepszy olej bądź odpowiedni dodatek (który i tak od lat używam). Nie są to decyzje tylko rozważania i zbieranie wiedzy.
auto jest powypadkowe, z niezłym burdelem w elektronice, zostało uszkodzone w trakcie doposażania więc z elektroniką teraz ja się muszę bujać... więc tu 100 tam 200 to już jest 300...