Na mojej stronie:
http://www.audicoupe.pl znajdziesz trochę info na temat modelu.
Co do tego egzemplarza to taki trochę kundel:
- przedni zderzak od poliftowej 80 B2 z kierunkami od nie wiadomo czego
- szklany dokładany szyber, więc mogą być niespodzianki w czasie opadów
- wersja Coupe GL, z czterocylindrowym silnikiem, a więc niezbyt ceniona. Lepsze są GT z 5 garami pod maską.
- z przodu fotele z Coupe 8B (czyli B3/B4 jak kto woli)
- z tego co pamiętam to góra deski jest od polifta 80tki, daszek zegarów od polifta 80tki, a dół deski (schowek, konsola) od przedlifta.
- jeden reflektor od przedlifta, drugi od polifta.
- sprawdź jeszcze VIN, czy jest WAUZZZ85... czy WAUZZZ81. Jeżeli 81, to znaczy, że przebijane numery i dlatego auto jest w ogłoszeniu opisane jako Audi 80.
Generalnie do oryginału to jej sporo brakuje, ale wygląda zdrowo więc jak nie przeszkadza Ci, że to najtańsze Coupe GL z R4 pod maską, to może być dobra baza do odbudowy. A cena trochę bardziej urealniona widzę, bo ostatnio była za 9 koła chyba - więc wybór należy do Ciebie.
Tylko pamiętaj, że te auta zbliżają się do 30tki, więc nie oczekuj fabrycznej igły, zwłaszcza w takich pieniądzach. Każdy będzie potrzebował inwestycji. Przelicz, czy chcesz się bawić w zabytka.