Witam
Chciałbym się przywitać, na forum i razem z Audi od 6 lat, dotychczas jako czytacz.
Krótki opis problemu: latem obecnego roku zauważyłem problem z przyspieszaniem autka na 5 i 6 biegu powyżej 30000 obr, szczególnie przy wciśnięciu pedału w podłogę, z miesiąca na miesiąc problem zaczął schodzić też na niższe biegi. Od dwóch lat jeżdżę na uszkodzonym G80 i myślałem, że to jest główna przyczyna, w ubiegłym tygodniu wymieniłem wtrysk i niestety problem dalej występuje.
Po wymianie wtrysku zlogowałm samochód, ciągle pojawia się błąd
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Z logów wynika, że EGR jest niesprawny (niestety tutaj moja wiedza odnośnie analizy logów się kończy

), EGR ani zamknięty ani otwarty, myślałem że to jest powód błędu 575, wstawiłem blaszkę na próbę, odnoszę wrażenie że jest minimalnie lepiej, szczególnie pod górki na 3 biegu, ale dalej dla biegów 4,5 powyżej 3000 auto traci moc i nie przyśpiesza, bardzo delikatne dodawanie gazu pozwala rozpędzić silnik powyżej 3000, gwałtowne wciśniecie pedału w podłogę skutkuje po osiągnięciu 3000 "zamuleniem".
Bardzo proszą o analizę, na logach widać, że nie udaje się rozpędzić auta powyżej 3000, logi robione na 4 lub niektóre na 3 biegu.
-Sztanaga od turbiny działa, nie widać zacięć, podciśnienie w rurce z N75 jest wyraźne
-"obmacałem" turbinę od wlotu, kręci się, nie wyczułem luzów, łopatki czyste
- EGR kiedyś działał dobrze, bo logowałem ze 3 lata temu i było OK, teraz muszę go wyczyścić, kupiłem już uszczelki, wg mnie przy robieniu logów dla grupy BS003 podciśnienie w rurce z N18 dużo mniejsze niż z N75
-filtr wlotowy powietrza wymieniony
-rura gumowa pomiędzy filtrem i turbo szczelna
-przepławkę przeczyściłem benzyną ekstrakcyjna bez zmian, niestety nie robiłem logów przed i po
-wykonywałem próby na wypiętej przepływce, zachowanie samochodu bez zmian, dlatego jest to mój
główny podejrzany, niestety nie znam nikogo kto miałby podobną przepływkę HTC AFH70-25C.
Teraz uwaga moja autorska analiza logów (all right reserved

): Turbina przeładowuje log 011DYN (ale dlaczego to już nie wiem

) Silnik rozpędza się do około 3000 przepływka daje informacje o mały przepływie logi 003DYN, w oparciu o to ECU (mało powietrza) postanawia zmniejszyć ilość paliwa co skutkuje spadkiem mocy, Tylko co dalej?, czy na pewno zakup nowej przepływki załatwi problem
Proszę o podpowiedz
Logi normalne
000
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149744.html003
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149749.html004
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149745.html007
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149754.html008
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149758.html013
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149748.html014
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149751.html018
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149740.htmllogi BS
000
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149747.html003
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149742.html004
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149750.html011
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149757.htmllogi DYN
000
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149755.html001
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149756.html003
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149741.html004
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149743.html008
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149752.html010
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149746.html011
http://vaglog.rtnet.pl/roman_kam_149759.html Pozdrawiam
Roman