Prostuje:
1. gaz jeśli dobrany jak trzeba, wydoli do jakichś 270KM, może 280KM.
Oczywiście trzeba go wystroić porządnie po wszystkich zabiegach tuningowych.
Przypuszczam że u Ciebie dobrany jest tak żeby dawał rade z serią, później będzie lipa.
2. Zmiana turbo na większe wymusza zmiane kolektora wydechowego. Tanich gotowców nie ma, wiec trzeba się liczyć z nie małym wydatkiem (~2000zł), poza tym zmiana turbo ma sens jak chce się iść wyżej niż 300KM, a to w Twoim przypadku jest bez sensu bo chcesz zachować LPG.
3. Sens jest:
- zrobić wydech, DP 3" i 2.75 na 1 lub 2 tłumikach, koszt ~2200zł
- zrobić FMIC, koszt ~1000-1500zł
- dowiedzieć się czy to co Ci zamontowali do LPG jest w stanie obsłużyć sporo więcej. (przypuszczam że wątpie
)
Jeśli tak, to można pomyśleć o programie w okolicy 270KM (~1500zł)
Ponieważ turbo Ci puszcza, trzeba je wymienić, jeśli muszla nie popękana, to można wymienić CHRA (środek) ~1000zł lub regenerować w jakimś sensownym zakładzie. Jeśli popękana, to więcej bo trzeba spawać lub wymienić.
Zacznij od wymiany/regeneracji turbo. U Ciebie jest K04-023.
Później można myśleć o reszcie albo olać tuningi i cieszyć się tanio jeżdżacą S3