wiscoo napisał(a):
Ciężko porównać oba auta.
W Subaru stały napęd, więc w teorii łatwiej wyjechać z zaspy, nie mówiąc o oblodzonej nawierzchni (w skrajnym wypadku w Audi będzie przerzucało napęd przód-tył, ale przy wyłączonym ESP powinno być ok).
W Audi przy quattro jest aluminiowy wielowahacz z przodu i z tyłu - źle znosi długotrwałe użytkowanie na drogach złej jakości.
Silniki 1.8T są dużo bardziej przyjemne w gazowaniu, nie wspominając już o programowym podnoszeniu mocy. Z resztą, nawet fabryczne 1.8T jedzie wyraźnie lepiej niż 2.0N/A w Subaru - również poprzez inne zestopniowanie skrzyni, a także bardziej aerodynamiczny kształt.
Forester jest też autem bardziej miękkim, przez co dużo gorzej zachowuje się na zakrętach, ale o wiele lepiej w terenie. Jest również większy w środku i bagażnik ma sporych rozmiarów. Z drugiej strony, jak dla mnie, w porównaniu do B6 (a nawet b5) - w środku wykonany tragicznie.
Dzięki za opinię:) wszystko super tylko co do napędów się pomyliłeś - Subaru Forester i Audi A4 B6 mają stały napęd
A jeśli chodzi o wielowachaczowe zawieszenie w Audi to obawiam się tego bardzo (teraz mam co prawda A4 B5 1.6 ale chyba przód będzie podobny do B6) bo jeżdżąc po kiepskich drogach ciągle coś stuka i puka mimo tego że zawsze się staram wymieniać wszystko na czas i na dobre(czyt. dość drogie) części..
Musze przyznać, że mam spory problem z wyborem między tymi dwoma samochodami. Troszkę jednak bardziej skłaniam się w strone Forestera (może nawet 2.0T)
Chyba już czas spróbować czegoś innego bo Audi już 2 miałem