.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:23:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B7] 2.0 tdi i ostre dymienie do 2 tys obr
PostNapisane: 08.sty.2014 19:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2013 08:23:53
Posty: 13
Witam,

Mam juz po malu dosc tego silnika. Wlasnie wrocilem z urlopu podczas ktorego martwilem sie czy mi dowodu rej nie zabiora.
Auto bardzo czesto na wolnych obrotach tj do 2 000 obr, czyli momentu gdy zalacza sie turbina strasznie dymi na czarno. Dzieje sie tak na dwojce i trojce. Auto wtedy jest bardzo slabe. W momencie gdy do zabawy dolaczy turbo z tylu pojawia sie duzy oblok czarnego dymu i auto dostaje kopa. Dymu jest tak duzo ze auta za mna potrafily zwalniac.
W aucie wymieniono przed urlopem filtr powietrza oraz przeplywke, poniewaz przed urlopem pojawialy sie podobne przypadki lecz duzoooo mniejsze. Nie wiem czy przeplywka wlozona do auta jest w 100% sprawna. Wczesniej nie bylo takiej utraty mocy i takiego dymu.
Wiem ze to jest wrozenie z fusow dlatego jakie mam logi dostarczyc do badania?


Z gory dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B7] 2.0 tdi i ostre dymienie do 2 tys obr
PostNapisane: 08.sty.2014 20:29:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pewnie się dolot rozszczelnił.
Zrob 011,010,008 i 003 - wszystkie dynamiczne.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B7] 2.0 tdi i ostre dymienie do 2 tys obr
PostNapisane: 14.sty.2014 09:59:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2013 08:23:53
Posty: 13
Nie ma jak zrobić logów - praca praca i cały czas praca.
Zawiozłem auto do mechanika. Powiedziałem mu jakie są objawy i że komputer nadal wali błedami przepływki.
Mechanik zadzwonił po dwóch dniach i powiedział EGR - urwane klapki, trzeba wymienić na nowy.
Mysle ok, objawy moga powstac przez uszkodzony EGR, ponadto kiedys jak sprawdzalem odczyty z VAG to wartosci wystepujace przy EGR nie byly do konca prawidlowe.
Jak odbiore auto to wrzuce logi, bo jednak auto waliło bledami przeplywki i wymiana EGR raczej tego nie naprawi. Ponadto nie wiem czy tak duze zadymienie moze byc spowodowane przez uszkodzony zawór EGR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B7] 2.0 tdi i ostre dymienie do 2 tys obr
PostNapisane: 14.sty.2014 11:16:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Może.
Nie wiem na jakiej podstawie mechanik wymienia EGR ale... moze są ku temu przeslanki.
Wymiana cześci na "czuja" w tych autach to awangarda rodem z lat 80.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: