podejzewam, ze jest/była jakimś cudem za niska dawka paliwa conajmniej pod obciążeniem i pojawiało się spalanie detonacyjne. kontrolka ci to sygnalizowała, a komputer, zeby nie rozpieprzyc silnika opóźniał zapłon i szarpało.
Jeśli samo się tak zrobiło, to możliwa opcja, że pompa paliwa powoli łapie gumę i spadła jej wydajność. Ja u siebie miałem takie objawy.
Łatwo to sprawdzić. Odkręcasz powrót(!) paliwa z rozdzielacza paliwa i wkładasz do np słoiczka. Włączasz pompę paliwa przelaczajac palcem przekaznik w skrzynce bezpieczników lub wkładając w niego bezpiecznik/zworke i liczysz 30 sekund. powinno nalać 750ml przez te 30sek przy 12V aku.(minimum, zeby chociaż z 500ml nalało to bryka powinna śmigać dobrze). U mnie nalewało 300ml i przerywało.
(jeśi jeszcze bedzie za niska wydajnośc pompy, to przed wymianą, można jeszcze sprawdzić przekaznik od pomy, bo często gęsto słabo styka i na pompe moze isc za niskie napięcie)
Nieszczelność za turbo mogła by powodować przylewanie i spadek doładowania. nieszczelność przed turbo, mogłaby powodować gaśnięcie/niestabilne wolne obroty i ubogą mieszankę przy bucie.
tutaj jakies kody do KG
http://audifans.com/mirror/www.isham-re ... es_kg.html