Witam. Mało się wypowiadam dlatego możecie mnie nie kojarzyć ale jestem już tutaj od jakiegoś czasu. Chciałbym się podzielić z klubem efektem moje pracy. Jest to zwyczajne A4 Avant z 1.8T aeb i napędem quattro. Miałem trochę z nim problemów jak to zwykle bywa z 1.8t. Jako że jestem mechanikiem i interesuje mnie zwiększanie seryjnych parametrów, zainteresowałem się moim samochodem.
Silnik:
Seryjny silnik, rozebrany, wyczyszczony. Założone nowe pierścienie.
Głowica:
Seryjna, nowe gumki zaworowe i dotarte zawory. Spiłowane ostre ranty w komorze spalania by zapobiec stukom.
Turbo:
Ostatecznie padło na TD04HL-16T, Samodzielna regeneracja i wywarzanie w firmie.
Wydech:
DP3, 2.5cala 3 tłumiki.
FMIC:
Duży IC nie pamiętam wymiarów ale trochę się chowa za zderzak jeszcze. Rury 2.5cala.
Sprzęgło:
Dwumas seryjny, tarcza i docisk 1.9tdi (będzie 240mm mocniejsze)
Wtryski:
390ccm niebieskie s3
Elektronika:
DET3 na FIT bez przepływki, tylko na mapsensorze.
Silnik ciągle przechodzi niewielkie poprawki ponieważ jest na LPG i wszystko robię samodzielnie, łącznie z regulacją itp.
Z zewnątrz niema nic zrobione, ma zostać seryjne.
Jeździ to mniej więcej tak na 1.3bara:
0-100km/h
http://www.youtube.com/watch?v=mg_zVCZmOm0100-200km/h
http://www.youtube.com/watch?v=W_KoH8RftWQProszę nie sugerować się AFR jest kiepskiej jakości i nie pokazuje wiarygodnych danych.