Zgadza się .... ale możesz mi wierzyć. Nie chcąc się wpakować na minę a przynajmniej to ograniczyć to szukaj auta seryjnego , użytkowanego przez "normalnego" użytkownika . Tzn takiego , który nie wydziwia i katuje auto i ma kasę na bieżące naprawy czy eksploatacje. A3 najładniej wygląda w ori. Zawsze możesz sobie samemu coś dołożyć , jakieś wyposażenie itd. . Ale podstawa to znaleźć zdrową bazę.
Unikaj auta , które mogło być użytkowane przez "młodych gniewnych" . Tym bardziej że za 33k można już coś znaleźć. Potem okaże się że kat wycięty i brzęczy jak diabli przy 100km/h. Turbina wali olejem itd. , pozakładane najtańsze tarcze ale muszą być ponawiercane i takie tam inne . Doprowadzenie potem auta może kosztować naprawdę dużo $. Co do zderzaka to znaczek naklejojny i tyle.
Dobrze Ci radzę szukaj zwykłej seryjnej w Ambition z silnikiem jaki Ci pasuje. Zwróć uwagę na: Kiera 3- ramienna , fotele sportowe i wzór tapicerki , ori felgi 17 od Ambition.
Z reguły jak przy strzale dostają felgi , cwaniaki inne zakładają. Sprawdź czy ma wszystkie plastiki pod maską . Wyflakowane sztuki omijaj bo jak flak wyschnie ukażą się zniszczenia
.
Unikaj obniżanych sztuk. Chyba że coś firmowego siedzi i są na papiery. Na pewno zwróć uwagę na wydech. Jak połatany na byle czym i wycięty kat to odpuszczaj.
Zresztą praiw każdą można uzdatnić ale wpakować 5-10k w tego typu auto to żaden kłopot. No chyba ze masz samemu pojęcie , wiesz jak robić i dysponujesz interfejsem. Dla przykładu : dobre hamulce komplet tarcze + klocki na tył i przód zaczynają się od 1200pln ... i nie mówimy tu o ASO.