Witam,
to mój pierwszy post także chciałbym się przywitać z wszystkimi klubowiczami
Od ok. 4 miesięcy jestem właścicielem '05 A4B7 1.9 TDi 116KM z silniczkiem BKE i skrzynią 5-biegową. Od razu na wstępie mówię, że nie posiadam VAG'a, więc nie będę mógł podesłać logów itp. Może w niedalekiej przyszłości się w niego zaopatrzę.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z autka, nie sprawiało mi żadnych problemów oprócz ostatnio wymienionego włącznika świateł STOP (uporczywie pojawiająca się kontrolka ESP podczas hamowania).
Ostatnio jechałem Skodą Octavią II z 1.9 105KM z również 5-stopniową skrzynią biegów i mam wrażenie, że Skoda wyraźnie lepiej zaczyna się zbierać od 1400 obr/min, a u mnie zauważalny "kop" jest wyczuwalny od ok. 2000-2100 obr/min. To normalka w tym silniku czy też ten nagły przyrost mocy/momentu powinien być wyczuwalny nieco "niżej"? Zaznaczam, że autko do 2000 obr/min jeździ normalnie, nie jest jakoś zamulone, ale po przesiadce do Skody byłem zaskoczony, że tak lekko przyspiesza przy niskich obrotach i dlatego postanowiłem się Was poradzić

EDIT: Wczoraj byłem właśnie u mechanika, gdzie wymieniłem włącznik STOP, a przy okazji podłączałem samochód pod komputer. Jedyny błąd, który odczytaliśmy to problem z silniczkiem klap kolektora dolotowego.