.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2025 20:59:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: demontaż boczków w drzwiach B4
PostNapisane: 02.sie.2005 15:37:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2004 19:55:07
Posty: 144
w jaki sposób zdemontować boczki w drzwiach ,odkręcam dwie śrubki i za żadną cholere nie chce zejść może ktoś to demontował i mógł by mi opisać I jescze mam drugą prośbe czy ktoś zmieniał pasek rozrządu sam w B4 TDI jesli tak to gdzie i na jakie znaki to się ustawia będe wdzięczny za odpowiedz ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 15:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 15:25:51
Posty: 43
Lokalizacja: sosnowiec
odnośnie paska rozrządu,jeśli nie robiłeś tego wcześniej to pakuj się w to,lepiej zapłać komuś kto się zna.Z tego co wiem to w dislu jesli troche przestawisz rozrząd to nie pojeździsz,to nie bęzyna.
Ogi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:48:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zeby wyjac bocek musisz odkrecic jeszcze calal raczke i wyuciagnac klamke wewnetrzna i jezeli masz korbe to ja tez a boczek idzie wtedy do gory

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Co do boczków: poza śrubkami po obwodzie obicia, są jeszcze śruby: pod klamką - jak ją otworzysz, to przy samej osi dźwigni jest 1 krzyżak; potem w uchwycie z jednego boku jest śruba, której odkręcenie pozwoli Ci zdjąć ramkę; i pod tą ramką jest jeszcze jedna o ile dobrze pamiętam. Wtedy zostaje Ci z wyczuciem, ale zdecydowanie podbić do góry całe obicie (wisi na takich hakach po całym obwodzie (zwróć uwagę na gumowe 'wycieraczki' na których się te haki podciągają pod skrzydło, żeby później Ci nie klekotały jak auto będzie podrygiwać wesoło na kostce ;).

Co do rozrządu: jeśli tego nie robiłeś wcześniej, odpuść sobie. ale zawsze pewną metodą jest na 'lakier' czyli oznaczasz koła, i oba paski np. w dołkach zębów, i dokładnie z takim samym rozstawem zakładasz nowy. Pewne i bezpieczne. Tylko że przy wymianie rozrządu z reguły robi się parę innych rzeczy (termostat, pompa, rolki). Lepiej więc dać auto do warsztatu, wezmą ze 200 za robociznę (przynajmniej w moim regionie), a dostaniesz jeszcze gwarancję na montaż (6 miechów). Wtedy nie martwisz się, że np. podwinęła Ci się uiszczelka na termostacie, czy kupiłeś wadliwą rolkę - muszą wymienić bez dopłaty na inną. (przynajmniej Ci u których tak robiłem w ten sposób działają) ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: