A wiec tak po odlaczeniu przeplywki silnik drga o wiele bardziej. Objawy mocno się nasilają. Pytanie czy tak ma być?
Robilem testy na lejace wtryski benzyny i gazu. Odlaczalem doplyw benzyny przy jezdzie na LPG oraz odlaczalem doplyw gazu przy jezdzie na PB. Objawy identyczne. Nic sie nie zmienia. To pozwala raczej wykluczyc lanie wtryskow oraz uszkodzony reduktor. Cewki mam zrobione wedlug tego pomyslu:
http://store.034motorsport.com/coil-con ... coils.html Po Wymianie cewki na pojedyncze brak jakiejkolwiek reakcji.
Rozrząd raczej jest ok ponieważ czujniki Halla które są na głowicach pokazują ładnie 0 stopni na wolnych obrotach a przy obciazaniu silnika wartosci rosna na dwoch glowicach w sposob identyczny do np 25stopni. Rozrząd wymieniałem osobiście z fabrycznymi blokadami. Przed wymianą było to samo.
Sprężanie na wszystkich garach jest identyczne 13.8 bara - 14,1 bara w zależności od pomiaru
Podciśnienia sprawdzone wszystko szczelne, ezektor ok, przepustnica druga, komputer drugi
Zostaje temat sond, powietrza wtórnego, EVAP (częściowo sprawdzony poprzez odłączenie przewodu z kolektora od EVAPu i brak zmian), Poduszek pod silnikiem ( Czy uszkodzona poduszka powoduje drgania silnika? Raczej silnik powoduje drgania budy...) uszkodzonej dwumasy (temat raczej odpada bo wczesniej w aucie byl automat i drgania rowniez byly)
Proszę o jakieś sugestie:) z tego co zauważyłem dużo osób boryka sie z problemem drgających 2.8. Może wspólnie uda się nam dojść do jakichś sensownych wniosków i opublikować jakiś tutorial walki z tym problemem:)