Spokojnie to nie mój chleb, ani nie moje auto nie stresuj się. Niczego nie robię na pałę.
Owszem z IV generacją IMMO nie miałem styczności, ale to nie znaczy, że nic nie wiem. I o ile II i III gen. nie jest zbyt skomplikowana tu zaczynają się schody. Dzięki życzliwości "fachowców' na forach jest dużo nieprawdy tylko po to by zmylić zwykłego "Kowalskiego".
Oczywiście rozumiem, że nawet jak byś wiedział czy Can Commander odczyta wsad w tym liczniku to i tak byś nie powiedział bo to Twój chleb. Dlatego na forach jedni twierdzą, że nie da rady inni, że da radę może tylko po to by nagonić sobie klienta.
VAG Dash Can zapewne poradziłby sobie z tym licznikiem bez problemu. Nie mów, że jak uda odczytać się PIN do kluczyka kupić prekodowany transponder TP25 i zakodować kluczyk według:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... y_Matching to będzie źle??