No właśnie w tym rzecz że trochę odbiegłeś od tematu
270 tys niby normalny przebieg - zależy co było wymieniane, dwumas już powinien być wymieniony, może i turbo.
Niemiec jak sprzedaje auto to wie kiedy to zrobić aby mu się opłacało - takie są realia. Jak coś jest tanie wymaga wkładu finansowego na już albo za 10 tys. rozrząd, dwumas, turbo, wtryski.
Nie odbiegając od tematu - jeżeli chodzi o B7 najlepszymi silnikami jest 1.9 TDI 116 koni o oznaczeniu BKE na przykład oraz 1.8T silnik prosty idealnie nadający się do gazu jeżeli ktoś potrzebuje.
2.0TFSI ma spory apetyt na olej i nie jest to idealna jednostka, tym bardziej nie nadaje się do zagazowania.
Co rozumiesz przez drogą eksploatację diesla nowoczesnego ?
Audi w latach 2005-2008 ogólnie nie robiła dobrych silników ale od 2008 roku od kiedy pojawiły się silniki na CR na żadnego diesla nie można narzekać. Jeżeli chodzi o większe pojemności np. 2.7 czy 3.0 oczywiście że są droższe bo są bardziej skomplikowane to normalne - zwykła różnica w cenie rozrządu i jego wymiana mówi za siebie. Kultura pracy silników V6 jest o wiele wyższa od silników na pompowtryskiwaczach ale CR już ładnie chodzą. I jest jedna zasada jeżeli chodzi o diesla - jest to auto dla rozsądnych i umiejących poszanować auto. Widziałem A4 z przebiegiem 150 tys 1.9TDI 131 koni gdzie wirnik w turbo rozpadł się w drobny mak a z drugiej strony było mi dane oglądać A4 B6 BKE 2004 rok 116 koni z przebiegiem 450 tys gdzie przy turbo nic nie było robione. Wszystko kwestia użytkowania i serwisowania - auto, autu nie równe ale trzeba je dobrze sprawdzać żeby nie wpaść na minę a później narzekać na markę. Jeżeli macie jakieś pytania, wątpliwości możecie śmiało pisać postaram się pomóc.