Dzieki za opinie chlopaki
mroova81 napisał(a):
2,4 V6 będzie minimalnie słabszy w A4B5 od 323E36. Będzie mniej sportowo, układ kierowniczy będzie mniej bezpośredni, za to na plus będzie komfort. (B5 ma wielowachacz, a trójki, to dopiero od E9x). W V6 audi musisz od razu zakłądać prewencyjną wymianę rozrządu, czego w M52 nie miałeś. Także zawieszenie, ze względu na ten komfort będzie droższe w obsłudze, jednocześnie mniej żywotne. Z racji tego, że bierzesz pod uwagę FWD, to jednak nie będzie aż tak źle, choć trudno mi zrozumieć chęc wejścia w FWD, po BMW....
Zdecdowanie tańszą opcją będzie zakup A3 1,8T +jakiś chip 180-210KM. Komfort i obsługa zawieszenia porównywalna z E36, układ kierowniczy, może nie aż tak bezpośredni, ale bardziej sportowy niż A4B5. Silnik zdecydowanie gorzej brzmiący i to koniec jego wad.
Fajne porównanie, spiesze z odpowiedzia: ze uklad kierowniczy mniej bezposredni to dla mnie minus oraz to, że mniej sportowo natomiast jednak komfortu mógłbym mieć trochę więcej (na codzien mam okazje jezdzić a6 c5fl, a a4 raczej do niej blizej pod tym wzgledem niz do e36 i musze przyznać ze jest ok ale to tez pewnie przez to ze w e36 mialem mtechniowy zawias który ponoc jest troche sztywniejszy i nizszy). Przy moim stylu jazdy mysle ze zawias zle by nie miał - moj tata w tym a6 przejechał od kupna juz 110tys po polskich drogach i jeszcze nic nie robił i jest cisza a tez nie wiadomo kiedy bylo robione.
Co do wejscia w fwd po bmw - najchetniej zostałbym przy BMW ale znalezienie dobrego egzemplarza w normalnych pieniadzach to sztuka, e46 musiałbym miec 323 lub 328 i to tez ze 13tys min. trzeba liczyć, a e39 czuje ze to nie tez czas na to auto
Wlasnie kupno A3 wydaje mi sie wiekszym kosztem, porownujac a4 z a3 - oba po lifcie chyba jednak a4 wypada taniej. Oraz dzwiek silnika, nie jechałem nigdy 1.8T wiec nie wiem jak brzmi podczas jazdy ale wiem, ze v6 bedzie brzmiec lepiej
w ogole widze mroova, ze siedzisz na bmw-sport ale i tu mozna liczyc na Twoja pomoc