perfecki01 napisał(a):
a ktoś mi z doświadczenia powie jak wygląda sprawa spalania do mocy np 2,4 vs 2,7 T vs 2,8 . chodzi mi o to, czy któryś znich np strasznie jest paliwożerny, a może któryś z nich pali znacznie mniej od pozostałych.
A6 C5 2.7BT 250KM automat quattro
- ok 17l LPG przy trasie (100-120km/h) po małych pipidówkach i ok 20-30% po mieście,
- ok 20l LPG przy prędkościach 160-190km/h - przejazdy po A2.
A6 C4 2.8 193KM manual quattro
- ok 13l LPG przy trasie (100-120km/h) po małych pipidówkach i ok 20-30% po mieście.
- w A6 C5 2.8 będzie miał podobne spalanie.
perfecki01 napisał(a):
i w coś takiego właśnie celuje, tylko, że odradzano mi automat, ponieważ zmula auto... widzę, że masz coś takiego... jakie jest Twoje zdanie?
Na forum opinia jest taka, że automat "nie jedzie", nawet z 4.2
Wcześniej miałem manuala, teraz trafił się automat. Mi wystarcza. Jak mocy brakuje wciskam mocniej gaz, ewentualnie kick-down. 1-2 sek i auto zapier...la. Nie odczuwam przyspieszenia "na plecach", może to przez automat, może przez siedzenia (sporotowe recaro), może przez quattro. Widzę tylko jak prędkościomierz pnie się w górę.
Wyznaję prostą zasadę "minimum 100KM na 1 tonę auta", puki co się sprawdza. Przejedź się przed zakupem paroma egzemplarzami z różnymi silnikami, zobaczysz który Ci podpasuje. Najdroższy w użytkowaniu i utrzymaniu będzie 2.7BT, ale da Ci też najwięcej frajdy.