.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 22:38:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 06:56:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2014 20:07:01
Posty: 4
Witam
Co sądzicie o tym modelu i prosiłbym o jakieś sugestie w razie kupna...
Pozdrawiam
rafii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 08:35:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Trochę nie na temat, ale jeśli nie musisz się spieszyć z kupnem (coś ciekawego w końcu się pojawi) to ja jednak bym szukał tego o co pytałeś w poprzednim temacie, czyli BEX'a ;)
ASN'a oczywiście można kupić taniej i łatwiej z niezłym "wypasem".


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 10:01:30 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
A o co biega z tą gałką :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 10:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Też nie wiem, ale ja stary już jestem i to pewnie dlatego ;)

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 10:20:25 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Aaaa....pewnie że niby manual ;)

A ASNa od niedawna ujeżdżam i sobie chwałę. Raczej na kosiarkę bym nie zamienił ;) oczywiście kwestia egzemplarza i jego przelotu/stopnia wyeksploatowania.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 13:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
To ja jeszcze trochę OT

Pytanie do moda ;) jak wypada porównanie 2,8 30v do ASN'a, niby inne budy (B5 vs C5), inna masa, ale jestem ciekawy (bo gnojowozem to długo nie dam rady śmigac)?

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.paź.2014 13:44:37 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Niby 3.0 czuć że chce jechać, ciągnie jak należy (zwłaszcza powyżej 80-100km/h) ale C5 Avant quattro i w tipie zabawę psuje masa (1820 kg w dowodzie), tyle samo co moje S6 C4 4.2. Na pewno jest to wygodny dupowóz i świetnie się tym lata w trasie. Cisza, komfort (u mnie są dodatkowo podwójne szyby).
Dla porównania A4 B5 FL Avant quattro AMX manual ważyło ok. 1450kg i było zrywniejsze do 100. Przy wyższych prędkościach pewnie by dostało od ASNa. Na mieście C5 to spasiona, ociężała krowa :) a silnik jak silnik, jak na v-kę przystało kultura pracy, ciągnie od dołu jak należy. Uważam że każdy silnik jak dbany to będzie służył. Swojego kupiłem z ori przelotem 187kkm więc mam nadzieję że jeszcze posłuży ;)

Dla porównania A6 C4 ACK q manual, które miałem prawie 3 lata to coś pomiędzy B5 2.8 a C5 3.0. Masa 1670kg, jechała słabiej od AMXa, do 100 lepiej od ASNa.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 26.paź.2014 07:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
2.8 jest mniej awaryjny od 3.0

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 26.paź.2014 09:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Mój braciak kupił C5 z ASNem na pokładzie. Narazie zadowolony. Nasłuchał się głupot, że idzie lepiej od 2.7T i musiałem go z tego błędu wyprowadzić :D

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 26.paź.2014 10:04:50 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
jmm napisał(a):
2.8 jest mniej awaryjny od 3.0


Wypowiedź poparta własnym doświadczeniem :?: :)

Póki co widzę jednego plusa dla ASNa. Po niecałych 2kkm nie widzę ubytku oleum, czego nie mogłem powiedzieć ani o ACK ani o AMXie. Błędami nie pluje, jakoś tam jedzie, co mam narzekać....
Ze swoim ACK miałem trochę przeżyć parę lat temu, pomimo że auto sam sobie sprowadziłem z DE i ogólnie robiło dobre wrażenie. A to sondy, a to katy, czujniki Halla, przepustnica aż po zgięty zawór ssący na jednym cylindrze nie wiadomo czemu ( tu akurat podejrzewam błąd mechanika przy skladaniu rozrządu). Wg mnie stara prawda ma tu zastosowanie - jak dbasz tak masz. Może ze swoim ACK miałem akurat pecha (a i tak przejeździłem nim ponad 100kkm), AMX akurat był już nieco lepszy.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.lis.2014 12:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Wszystkie te silniki wyzej wymienione są bdb, jak maja prawdziwe 150 czy max 200 tys km i były rozsądnie jezdzone i serwisowane.
Skoro większosc tych aut w Polsce ma po 400 tys km (CENA CZYNI CUDA) to i opinie pojawiają się marne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 QUATTRO AVANT W GAŁCE....
PostNapisane: 25.lis.2014 18:25:08 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Panowie spalacie się, a autor wątku zaginął ...

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rodzynek i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: