Niby 3.0 czuć że chce jechać, ciągnie jak należy (zwłaszcza powyżej 80-100km/h) ale C5 Avant quattro i w tipie zabawę psuje masa (1820 kg w dowodzie), tyle samo co moje S6 C4 4.2. Na pewno jest to wygodny dupowóz i świetnie się tym lata w trasie. Cisza, komfort (u mnie są dodatkowo podwójne szyby).
Dla porównania A4 B5 FL Avant quattro AMX manual ważyło ok. 1450kg i było zrywniejsze do 100. Przy wyższych prędkościach pewnie by dostało od ASNa. Na mieście C5 to spasiona, ociężała krowa
a silnik jak silnik, jak na v-kę przystało kultura pracy, ciągnie od dołu jak należy. Uważam że każdy silnik jak dbany to będzie służył. Swojego kupiłem z ori przelotem 187kkm więc mam nadzieję że jeszcze posłuży
Dla porównania A6 C4 ACK q manual, które miałem prawie 3 lata to coś pomiędzy B5 2.8 a C5 3.0. Masa 1670kg, jechała słabiej od AMXa, do 100 lepiej od ASNa.