gitmar
Bardzo dziękuję za szczegółowy "raport":):):) Z Twojego opisu wynika, że wszystko jest w porządku (no poza tym, że u mnie te wentylatory nie uruchamiają się podczas Output test klimatyzacji - myślę, że to kwestia jakiegoś przekaźnika - może ktoś podpowie gdzie szukać. Przy uruchamianiu klimy normalnie się włączają więc same w sobie są sprawne.)
Mój ASN to srebrny A6 C5 Quattro +TIP w sedanie z rocznika 2002 sprowadzony z CH we wrześniu 2014 z przebiegiem 217.000 (potwierdzony w 100%) od jednego właściciela od nowości.
Bardzo ładnie utrzymany z pięknym środkiem (fotele chyba tzw. półkubełki) w szarej skórze w połączeniu z alcantarą - jedyny mankament to lekko pęknięta skóra na "boczku" fotela kierowcy.

):)
LPG zakładałem w warsztacie, w którym montowano mi gaz do 4 poprzednich aut i zawsze było wszystko OK więc zaufałem ponownie. Nie znam szczegółów dot. instalacji wiem tylko że :
-reduktor Pala-Car (nie znam symbolu)
-elektronika KME NEVO
-wtryski Barracuda
-osprzęt Tomasetto
-wlew gazu pod klapku Pb.
całość wykonana bardzo estetycznie (jak zwykle):)
Spalanie: sama trasa - 11,5 LPG / 100km
Spalanie: trasa-70% - miasto -30% - 14,5 LPG / 100km
Spalanie: samo miasto - jeszcze nieznane:):):)
O oleju pisali mi koledzy na Forum A6 i trochę mnie zmartwili bo uważałem dotąd, że Castrol jest OK.
