gitmar napisał(a):
Coś taki czepliwy
Jeśli ktoś pisze " auto o przebiegu 180tkm" to z wagą w tonach to chyba nie ma wiele wspólnego. A co znaczy "Sent from mobile"
Bo to też chyba nie na temat...
A tak w temacie. 200kkm to normalny przebieg (wręcz niski) dla 6-letniego diesla klasy premium. Oby tylko tyle miał. Jeśli ktoś na bieżąco serwisował, nie oszczędzał na eksploatacji (jest to do sprawdzenia i trzeba to zrobić przed zakupem) to nie powinno być problemów. Szukałbym takiego auta od prywatnego użytkownika (w sensie nie eksploatowany w firmie). Obstawiam że większość C6 3.0TDI (zwłaszcza tych starszych) ma już nalatane 0.5 mln km
a czasem tak mam... jednakże warto pewne rzeczy nazywać po imieniu, prawda? jest różnica pomiędzy zrobieniu komuś laske czy łaskę... tak samo KM to konie mechaniczne a km kilometry, k - to przedrostek inżynieryjny oznaczający 1000 (tysiąc), t - tonę, a tys. to skrót od tysiąca...
nie do końca się z tobą zgodzę odnośnie przebiegu bo sam dobrze wiesz że są silniki audi gdzie 200 tys. km może już oznaczać poważną awarię. Zauważ również iż napisałem że przebieg 200kkm oznacza jedynie zwiększone prawdopodobieństwo napraw, często kosztownych, jak to w przypadku diesli. Generalizując można powiedzieć iż silniki np. opla wypadają słabiej niż audi, ale jeśli mówimy o konkretnych jednostkach to czasem jest na odwrót. Oczywiście każdy przypadek jest indywidualny - zdarza się przecież iż różne osoby z tym samym silnikiem będą mieć inną historię napraw... jeden będzie co chwila w serwisie, drugi "od święta".