Trzeba nie trzeba ale się co jakiś czas powinno
Nigdy mi notlaufa nie złapała, zawsze od kiedy mam niunię jedzie bez zająknięcia. Emsi... ja się tylko modliłem byś sobie guzów nie ponabijał jak tak lewy do prawego... prawy do lewego
Czyszczę bo mam wszystko ładnie rozebrane od spodu i ładny dostęp więc czemu nie...
Doszedłem do wniosku, że jeszcze kolektor ssssssący i EGR też zrobię na błysk
EGR czyściłem pobieżnie przy wymianie oringa ale teraz mam czas by zrobić to porządnie.
Dzisiejsza lista zakupów w ASO - jutro odbiór klamotów
Udało się kupić zestaw naprawczy wybieraka skrzyni biegów - 60,03PLN.
Fotorelacja będzie w odpowiednim dziale.
1 x 3A0 253 115 - uszczelka od wylotu turbo do katalizatora
8 x N911 308 01 - nakrętki kołnierzowe - połączenie wylotu turbo z katalizatorem dokręcanie turbiny itd.
1 x 1H0 253 115 - uszczelka od katalizatora do rury wydechowej
9 x N900 850 01 - nakrętki - połączenie katalizator - rura wydechowa, kolektor
6 x N902 006 04 - śruba imbusowa kombi M8x45
2 x 3C0 145 117F - pierścień uszczelniający 57,85mm
1 x 3C0 145 117 - pierścień uszczelniający 43,95mm
1 x 012 311 113B - uszczelniacz skrzyni biegów (skrzynia manualna 6-bieg, silnik AVF)
1 x 8D0 798 151 - zestaw naprawczy mechanizmu zmiany biegów
1 x 4B0 823 481 - odbijak maski przód
3 x 038 103 638K - tuleja trzymająca osłonę silnika
1 x 038 103 638B - tuleja bagnet / osłona silnika
1 x 069 131 547D - uszczelka EGR / rurka łącząca (32mm)
1 x 038 131 547A - uszczelka rurka łącząca / kolektor (25mm)
1 x 028 129 717D - uszczelka kolektora ssącego
2 x 8D0 803 583L - zaślepka karoseryjna