.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 23:37:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Co wybrać?
2.8 + skrzynia ośka CCE 0%  0%  [ 0 ]
2.8 + AXN quattro z dyfrem 4.1111 25%  25%  [ 4 ]
4.2 + AXN quattro z dyfrem 4.1111 75%  75%  [ 12 ]
Liczba głosów : 16
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 21.mar.2015 20:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Myślałem że to jakaś literówka ale widzę że nie,z drugiej strony to już widziałem w D2 silnik 1,9 tdi to 2,3 to i tak wypas :d

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 22.mar.2015 19:50:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Dymian napisał(a):
http://www.wardtro.de/html/3l_audi.html



A8 1.2 diesel z VW Lupo... Szok... Ale cała operacja ma drugie dno, do tego Lupo wstawili silnik V8 z A8...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 23.mar.2015 12:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
wordeck napisał(a):
Dymian napisał(a):
http://www.wardtro.de/html/3l_audi.html



A8 1.2 diesel z VW Lupo... Szok... Ale cała operacja ma drugie dno, do tego Lupo wstawili silnik V8 z A8...

Pozdrawiam


gdzie to wyczytałeś?
Na zdj widać, że lupo jest po mocniejszym uderzeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 23.mar.2015 13:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Po lewej stronie na tamtej stronce masz menu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 23.mar.2015 15:49:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
I wartburg 3,6 V8 quattro.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 14.cze.2015 10:29:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto od kilku dni jeździ z nowym silnikiem. Wstawiłem 2.8 AAH, oczywiście nowy rozrząd, olej, filtry itd.. Dłuuuga skrzynia biegów (ośka, 2100 rpm przy 100 km/h). Koło zamachowe jednomasowe i sprzęgło z Audi 100 2.5 TDI R5 (przetoczone od strony silnika). Wiązka z 2.6 ABC, kolektor ssący z 2.8 AAH, kolektory wydechowe i głowice z A4 2.6, wydech seryjny ABZ 4.2, (z wyjątkiem katów, zamiast nich są tłumiki uniwersalne). Nowa chłodnica Audi 100 2.8 + dwa wentylatory. Sekwencja STAG-300, wtryski (na razie) Valtek Rally (miałem komplet z innego auta), nowa butla LPG 90 litrów, nowe opony (bieżnikowane Profil 225/55 R 17 V), nowe zawieszenie z przodu, 4 nowe amortyzatory, nowe klocki z przodu i z tyłu, nowe tarcze z tyłu. Wróciła klima (jeszcze nie napełniłem, na razie jazdy testowe). Autko przeszło pozytywnie uczciwy przegląd ze zmianą pojemności silnika.

Pierwsze wrażenia: cisza...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 14.cze.2015 12:07:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
opony bieżnikowane są dobre do przyczepki. Ostatnio u nas gość zakupił bieżniki do jakiejś fury ponad 200 km i mówił, że auto pływa. Ludzie to mają pomysły.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 14.cze.2015 14:33:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Kliku napisał(a):
opony bieżnikowane są dobre do przyczepki. Ostatnio u nas gość zakupił bieżniki do jakiejś fury ponad 200 km i mówił, że auto pływa. Ludzie to mają pomysły.


Uniroyal RainExpert 3- w A6 C5 i auto też pływa- tzn., że uniroyal to zło?
Bieżnikowane, o ile jeszcze zdarza się, że zrobią oponę nie odbiegającą od norm- tak sposób niektórych przewoźników na ich wykręcanie w 8, aby się więcej na naczepę zmieściło to pomsta do nieba.

wordeck napisał(a):
Auto od kilku dni jeździ z nowym silnikiem. Wstawiłem 2.8 AAH, oczywiście nowy rozrząd, olej, filtry itd.. Dłuuuga skrzynia biegów (ośka, 2100 rpm przy 100 km/h). Koło zamachowe jednomasowe i sprzęgło z Audi 100 2.5 TDI R5 (przetoczone od strony silnika). Wiązka z 2.6 ABC, kolektor ssący z 2.8 AAH, kolektory wydechowe i głowice z A4 2.6, wydech seryjny ABZ 4.2, (z wyjątkiem katów, zamiast nich są tłumiki uniwersalne). Nowa chłodnica Audi 100 2.8 + dwa wentylatory. Sekwencja STAG-300, wtryski (na razie) Valtek Rally (miałem komplet z innego auta), nowa butla LPG 90 litrów, ...

Pozdrawiam

Nie lepiej było sprzedać i zakupić kolejną sztukę?
Jak się ma sprawa długiej skrzyni przy rozpędzaniu itd?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 14.cze.2015 15:11:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Co Wy z tymi bieżnikami... Mam we wszystkich autach, od kilku lat nie kupuję innych, różnej jakości bywały, wiem jakich nie kupować. 90% transportu drogowego odbywa się na oponach bieżnikowanych. To już zupełnie inna technologia niż 10 lat wcześniej, karkas Conti, nie starszy niż 3 lata, prasowane razem z bokami itd.. Odczucie subiektywne: Profil z bieżnikiem Michelina Aqua Race - ciszej, pewniej i (zwłaszcza na mokrym) 300% więcej przyczepności niż poprzednie chińczyki. Z tzw. "markowymi" nie porównuję, chociaż miałem kiedyś na tym samochodzie Pirelli P Zero, które znikały szybciej niż pieniądze podatników z budżetu państwa (w sumie na tych nalewkach prowadzi się lepiej).

Rozpędzanie? Skrzynia była montowana w B4 z silnikiem 2.0 ABT 90 koni. Pierwsze 4 biegi są krótsze niż w seryjnie zakładanej w A8 skrzyni CDX, dopiero 5 jest znacznie dłuższa. Odczucia bardzo pozytywne, a na FIS przy 100 km/h pokazuje 8,5 litra, ale na ile to prawda zobaczę jak zatankuję.

Pozdrawiam

Edit: trochę spokojnie, trochę pałowania, trochę meczenia na postoju, trochę korków - średnia z tankowania 14,09 LPG/100 km. Poprawiłem delikatnie mapę, zobaczymy co dalej.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 16.cze.2015 17:37:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2009 01:14:06
Posty: 879
Lokalizacja: Łobez ZLO
Auto: 2x C3, 2x A6 C4
Czas na aktualizację podpisu :D
Czyli masz 2.8 ze skrzynią z 2.0? Jeżeli dopiero 5 jest bardzo długa to jak wyglądają pozostałe biegi? 50km/h na jakim biegu/obrotach? Dużo machania jest przy jeździe po mieście?
PS. Trzeba było mówić, że wyniki ankiety będą brane na opak :)

_________________
Było:100 C3 2.5 TDI 1T x3, 406 1.9TD XUD, 80 B3 Sport Edition 1.8PM, 100 C4 2.3 NG, 100 C3 2.0 TD NC, A6 C4 2.6 ABC, A6 C4 2.5TDI AEL, 406 2.0HDI RHZ, Octavia 1.8T AUM, A4 B5 1.8 ADR, A6 C4 2.6 quattro, 80 B3 1.6TD SB, Passat B5FL 1.9TDI AWX, A6 C4 2.5TDI AEL
Renault Laguna II 1.9 dCI F9Q 750 2008-...
Honda Shadow VT600 `96 2012-...
Audi 100 C3 2.5 TDI 1T 2009-...
Audi A6 C4 2.6 ABC quattro 2015-...
Audi 100 C3 1.8 4B 2018-...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL + czips 2019-...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 D2 2.3 - zmiana silnika na 2.8 lub 4.2
PostNapisane: 16.cze.2015 18:37:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Racja, trzeba... Zaktualizowałem...
50 km/h jest na poszczególnych biegach dla opon 225/55/17 odpowiednio przy: I 5500 rpm, II 3000 rpm, III 1900 rpm, IV 1450, V około 1100 rpm.
Machać nie trzeba dużo, chyba że chcesz jechać bardzo dynamicznie, ale z racji elastyczności silnika przy normalnym traktowaniu nie jest źle.
Ankieta :) No tak... Quattro pewnie będzie, ale dopiero jesienią. 4.2 zjadłoby mnie z butami...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: