Kliku napisał(a):
opony bieżnikowane są dobre do przyczepki. Ostatnio u nas gość zakupił bieżniki do jakiejś fury ponad 200 km i mówił, że auto pływa. Ludzie to mają pomysły.
Uniroyal RainExpert 3- w A6 C5 i auto też pływa- tzn., że uniroyal to zło?
Bieżnikowane, o ile jeszcze zdarza się, że zrobią oponę nie odbiegającą od norm- tak sposób niektórych przewoźników na ich wykręcanie w 8, aby się więcej na naczepę zmieściło to pomsta do nieba.
wordeck napisał(a):
Auto od kilku dni jeździ z nowym silnikiem. Wstawiłem 2.8 AAH, oczywiście nowy rozrząd, olej, filtry itd.. Dłuuuga skrzynia biegów (ośka, 2100 rpm przy 100 km/h). Koło zamachowe jednomasowe i sprzęgło z Audi 100 2.5 TDI R5 (przetoczone od strony silnika). Wiązka z 2.6 ABC, kolektor ssący z 2.8 AAH, kolektory wydechowe i głowice z A4 2.6, wydech seryjny ABZ 4.2, (z wyjątkiem katów, zamiast nich są tłumiki uniwersalne). Nowa chłodnica Audi 100 2.8 + dwa wentylatory. Sekwencja STAG-300, wtryski (na razie) Valtek Rally (miałem komplet z innego auta), nowa butla LPG 90 litrów, ...
Pozdrawiam
Nie lepiej było sprzedać i zakupić kolejną sztukę?
Jak się ma sprawa długiej skrzyni przy rozpędzaniu itd?