przemik napisał(a):
To może ja napisze z autopsji a nie z gugla.
Miałem takie auto A3 8P z 2004 z silnikiem 2.0 TDi BKD. Kupiłem je z przebiegiem 45 tys km a sprzedałem z przebiegiem ponad 100 tys.
Fura chodziła jak wsciekla. Nie upijala grama plynu i zużywała przyzwoite ilości oliwy. Tak słyszałem o tych problemach z glowcami w BKD - glowce zostały poprawione w 2007 roku. A silnik BMM ma identyczną glowice jak BKD tylko ze pozbawioną tej wady. Nic absolutnie nie dzialo się z turbosprezarką, pompowtryskiwacze pracowały wzorowo. Ogolnie polecam ten silnik (2.0 TDI) do A3 8P bo to jedyna rozsądna opcja do tego auta. Auto lata nad ziemią a 6 biegowa skrzynia powoduje ze możemy dość oszczędnie przemieszczać się na trasach.
Paweł
To jest tak jakbym ja napisał - nie kupuj V8 bo pije olej i nie jedzie w automacie.
No offence.
jak najbardziej nie ma sie czego obawiaś , ale Ty użytkowałeś auto przy przebiegu 45-100 kkm , większość aut na rynku ma realny przebieg 300-400 kkm
i tu juź niestety można sie spodziewać niespodzianek ... tym bardziej, że auto z ogłoszenia to 2006 rok z magicznym przebiegiem 200 kkm