Ja już nie wiem jak być powinno tutaj na tym forum piszą odwrotnie, że jak zepne przewód z IC na WG z pominięciem elektrozaworu n75 to właśnie ma przeładować i jeśli tak się stanie to zawór n75 lub kable.
cyt.Kod:
samo N75 sprawdzamy zrzucając wężyk który idzie do turbo, turbo ma w dość szybki sposób osiągać 0,5bara, i tyle ma trzymać już do końca, potem podpinamy wężyk idący od turbo do przewodu idącego do dolotu, teraz przy obciążeniu, turbo ma przeładować, jeśli tak się nie stanie turbo na stół, jeśli się tak stanie, żę przeładuje, sprawdzamy dokładnie owężowanie, czyścimy N75, lub je wymieniamy, sprzwdzmy czy nie ma korozji na stykach elektrycznych
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=5991Czy możesz zatem wytłumaczyć mi dokładnie jak to ma wyglądać? Czy jak mówisz na bajpasie to znaczy że przewód z IC zapięty jest na zawór WG w turbo?