Witam, Jako nowy na forum i nie potrafiący odnaleźć właściwego miejsca chciałem się ze wszystkimi gorąco przywitać jak również podziękować za kopalnię wiedzy jaka tu się znajduje. Więc witam raz jeszcze i przechodzę do sedna. Po prawie 10 latach użytkowania swojej niezawodnej andzi A4 B5 1,8 125 km w sedanie 95 rocznik, przyszedł czas na wymuszone zmiany spowodowane powiększeniem rodziny
Po prostu się w niej nie mieścimy gdzieś wyjeżdzając.
Rozważam zakup AUDI A6 C5:
- avant (koniecznie - wiadomo pakowne),
- Automat (koniecznie - ze względu na moje "dysfunkcje" jazda manualem w starej andzi staje się coraz bardziej uciążliwa)
- Benzyna (koniecznie - najzwyczajniej nie chcę diesla, nie lubię nimi jeździć, nie lubię tego klekotu, po prostu nie
)
- Quattro (moje marzenie od zawsze)
Teraz pytania:
- czy andzie 4.2 mają zwykłe zawieszenie czy pneumatyczne? wahacze są jak w każdej audi? (bo gdzieś czytałem, że w jednostkach 4.2 są inne wahacze, niby szersze i dostępne tylko w ASO) o tym, że to pancerne jednostki to już czytałem
- czy może lepiej jednostkę 2.7 biturbo?
- Czy to prawda, że quattro zawsze jest z tip? między innymi też dlatego poszukuję quattro, bo dość już się naczytałem o multi.
- nie wiem czemu odrzucam 3.0 - też ma nienajlepsze opinie
- kapitał to narazie ok 14 tyś + ok 2 na naprawy po kupnie. Ceny modeli w w/w specyfikacji od 10 do 25 tyś, tylko, że czasami te za 15 lepiej wyglądają od tych za 20-25
Pewnie poradzicie poczekać i dozbierać kasiorki.
- czy Warto pchać się w ogóle w C5, najmłodsze będą miały 11 lat,
Patrzę na takie duże i "mocne" pojemności bo moje roczne przebiegi to 10tyś km
a jak dojdzie 2 auto to przebiegi jeszcze spadną
a podczas wyjazdu chcę mieć trochę mocy w zapasie no i quattro na zimę yhmmm
Jeśli nagmatwałem i nie ten dział to bardzo przepraszam. Dziękuję za wszelakie opinie.
Pozdrawiam,