.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 21:49:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 08:29:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie znam się, ale RS6 jest chyba "deczko" droższe w eksploatacji od A8...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 08:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Stąd też kolejność nie była przypadkowa ;) Każde audi powyżej "serii" typu 1.9TDI czy 2.4 benz / 1.8T to już większe koszta.
A8 D3 dodatkowo jest mega skomplikowane... jeśli ktoś widział ile kabelków / czujników / modułów siedzi w A6... to niech przy A8 pomnoży x2 :)

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 11:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2015 21:49:58
Posty: 10
dzieki za wybicie mi z glowy kupowanie skarbonki bez dna za okolo 30tys tylko wyzej napisalem ze jak bedzie trzeba to doloze wiecej do a8 d3 40tys+ ale po przemysleniu sobie tematu boje sie tego zawieszenie pneumatycznego bo jak cos sie posypie to koszty sa przrastajace;/
taki mialem plan albo a8 d3 4,2 lub a6 c6 4,2 2004-2006 rok z silnikiem 4,2 335KM V8 slyszalem ze silniki FSI nie sa tak trwałe jak jak te starsze MPI i podobno nie lubuja LPG. na a6 chce przeznaczyc kolo 40tys. moze tos mi cos powiedziec wiecej o tym aucie jakie sa jego mankamety itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 13:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Matysss22 napisał(a):
dzieki za wybicie mi z glowy kupowanie skarbonki bez dna za okolo 30tys tylko wyzej napisalem ze jak bedzie trzeba to doloze wiecej do a8 d3 40tys+ ale po przemysleniu sobie tematu boje sie tego zawieszenie pneumatycznego bo jak cos sie posypie to koszty sa przrastajace;/
taki mialem plan albo a8 d3 4,2 lub a6 c6 4,2 2004-2006 rok z silnikiem 4,2 335KM V8 slyszalem ze silniki FSI nie sa tak trwałe jak jak te starsze MPI i podobno nie lubuja LPG. na a6 chce przeznaczyc kolo 40tys. moze tos mi cos powiedziec wiecej o tym aucie jakie sa jego mankamety itp

Kolego nie ma tragedii,zawieszenie jest naprawdę solidną konstrukcją i nie ma się czego bać.
Regeneracja jednego amortyzatora to koszt rzędu 1500zł.kompresor 1000-1500zł.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 16:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2015 21:49:58
Posty: 10
to nie ma tragedii. a jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne po regeneracji amorkow nie ma roznicy podczas jazdy? porównując do nowych. cos wiecej moze sie posypac przy zaiwszeniu pneumatycznym? mowie o czym kosztownym. A i jakie sa rzeczy ktore moga sie posypac oprucz skrzynki automatycznej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 25.maja.2015 21:15:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
metyoo napisał(a):
Nie znam się, ale RS6 jest chyba "deczko" droższe w eksploatacji od A8...


NO właśnie i tu racja RS6 jest zdecydowanie droższe w utrzymaniu od A8 D3 wiem mam utrzymujemy obie.


Za 40K ja proponuje kupić sobie ładne A6 C5 4.2 lub S6 C5 z końca produkcji doinwestować i cieszyć się jazdą naprawę dobrym zadbanym samochodem bez napinki i martwienia się co bedzie jak mi coś padnie.

Jakościowo C5 jest lepiej wykonane od C6 mówię z doświadczenia. Oczywiście Sąsiadą nie zaimponujesz C5 ale na pewno będziesz cieszyć się jazdą.
Jeśli wolisz A8 D2 to również jak wyżej poszukaj perełki z końca produkcji i cięż się użytkowaniem.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 30.maja.2015 10:52:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
U mnie na dzielnicy taki młody kotleś kupił sobie S klasę. Pojeździł 2 tygodnie, a teraz auto stoi w miejscu ze schowanymi kołami już ponad 3 miesiące.
Tak to jest jak się kupuje zbyt drogie auto na zbyt wąską kieszeń...

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup AUDI A8 D3 4,2 v8 PB/LPG co dokladnie sprawdzic :)
PostNapisane: 01.lip.2015 07:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Matysss22 napisał(a):
lub a6 c6 4,2 2004-2006 rok z silnikiem 4,2 335KM V8 slyszalem ze silniki FSI nie sa tak trwałe jak jak te starsze MPI i podobno nie lubuja LPG. na a6 chce przeznaczyc kolo 40tys. moze tos mi cos powiedziec wiecej o tym aucie jakie sa jego mankamety itp


Do 2006 roku w A6c6 to są silniki MPI, nie FSI.

Aczkolwiek zupełnie inne niz w A8d3.

Era FSI, zarówno w A8 jak i A6 to dopiero po 2006 roku...

Pytasz o mankamenty tych A6c6? Jest ich sporo, szczegolnie w egzemplarzach w cenie ok. 40 tys zł. Chocby łancuchowy rozrząd, drogi w wymianie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: