.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 23:49:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 06.maja.2015 07:37:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
metyoo napisał(a):
A może mocno licznik skręcili? (taki żarcik) :D


Kolega momo jest na forum. Nie należy do krętaczy. Pamiętam jak przed zakupem, podczas jazdy testowej zabrał mnie na przejażdżkę. To był mój pierwszy raz z DSG. Kiedy to było :):

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 06.maja.2015 07:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Rozumiem, że doczytałeś to co w nawiasie? :peace:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 14.maja.2015 17:36:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
emsi napisał(a):
No to pewnie to będzie Octavia RS, albo 7 R.
W przyszłym tygodniu wpadnę do Poznania na jazdę testową Golfikiem:)

Przed pod wpływem jagermeistera chwilą się napaliłem na 7-mkę R Variant.
Po chwili patrzę na cenę golasa około 180 tyś zł.
Czy oni do reszty o****ali?
Rozumiem 120,140 z bólem dupy 150, ale 180 tyś peelen za 2.0T w kombi z dołączanym tyłem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 26.maja.2015 08:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
To może Japonia... Subaru???

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 26.maja.2015 09:06:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Ramon1 napisał(a):
To może Japonia... Subaru???


A co tam "mądrego" znajdziesz w aktualnej ofercie? 190k zł za sti z 2,5T z manualną skrzynią, gdzie kolega pyta o automat lub pozostałe modele z CVT, ale z silnikami 2.0D lub 2,5 NA- gdzie to do golfa R, AMG itd. Jedyne co ma trochę jadu z automatem to XT- ale kolega nie szuka suv'a/csrossover'a.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 27.maja.2015 09:46:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Coś się dzieje panowie niedobrego z tym 2.0 jednak.
Dowiedziałem się, że jeden z moich majstrów miał 2 przypadki puszczenia łańcucha. 2 przypadki Golf

Dlatego biere uwaga uwaga jedno z najbrzydszych aut na rynku, ale za to ze sprawdzonym silnikiem.

Obrazek

Plasuje się zaraz za faworytem brzydoty

Obrazek


A Dacia 7 miejscowa z możliwością pozostawienia tylko 2 foteli. Połączenie rodziny i ładunku.
Dodatkowo w gratisie będzie

Obrazek
:)

Więc parapetówka się zbliża
A po spłacie się zobaczy :)

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 27.maja.2015 10:52:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Teraz to poleciałeś po przekątnej motoryzacji :)
Jak bierzesz dacie po uwagę, abstrahując od grupy aut o jakich rozmawialiśmy, bo jest lekka rozbieżność ;), to umów się na test drogowy. Dacie z punktu widzenia kierowcy (prowadzenie) zostały we wczesnych latach 80-tych. Z punktu widzenia pasażerów i wyposażenia nie jest tak źle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 27.maja.2015 12:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
a wracając do 2.0 tsi to coraz więcej przypadków problemów z łańcuchem przy 100 tys km i chyba taka jego orientacyjna żywotność,

niski stan oleju plus kiepski olej w 2.0 tsi, łańcuszek przeskakuje no i klos

za to wymiana ponoć 1200zł plus dobry olej przy max stanie zapewnia bezpieczeństwo

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 27.maja.2015 12:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
sorry, ale fiat potrafi zrobić Tjeta na bezpośrednim, który to seryjny blok potrafi pod 500 kucy znieść, a głupie 2.0TFSI 200 koni i 100.000 przebiegu nie znosi?
Gdzieś się kuźwa księgowi z ingolsztat pieprznęli...

http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... &p=1172386

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 27.maja.2015 12:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
tsi,
tfsi jest jeszcze na pasku i jest ok

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 28.maja.2015 10:45:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
zioolko napisał(a):
Teraz to poleciałeś po przekątnej motoryzacji :)
Jak bierzesz dacie po uwagę, abstrahując od grupy aut o jakich rozmawialiśmy, bo jest lekka rozbieżność ;), to umów się na test drogowy. Dacie z punktu widzenia kierowcy (prowadzenie) zostały we wczesnych latach 80-tych. Z punktu widzenia pasażerów i wyposażenia nie jest tak źle.


Jechałem nim. Dziwnie się jeździ, ale nic niepokojącego nie było. Co do mocy się nie wypowiadam:)
Pojeździłem też Golfem. Czas ok 25 minut. To co wzbudziło mój niepokój dodatkowo to niewygodne fotele. Są za wąskie. Po tak krótkiej przejażdżce już miałem dyskomfort zadka.
A tak pojeżdżę tym, wykorzystam go do maxa w firmie a po 3 latach po spłacie obydwu zakupów coś ze "dowalę":)

Leo napisał(a):
sorry, ale fiat potrafi zrobić Tjeta na bezpośrednim, który to seryjny blok potrafi pod 500 kucy znieść,
http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... &p=1172386


i co z tych 487 kucy jak to i tak nie jedzie...

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z perspektywy czasu jak sobie radzi 2.0T z DSG
PostNapisane: 28.maja.2015 23:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
emsi napisał(a):
Pojeździłem też Golfem. Czas ok 25 minut. To co wzbudziło mój niepokój dodatkowo to niewygodne fotele. Są za wąskie. Po tak krótkiej przejażdżce już miałem dyskomfort zadka.
A tak pojeżdżę tym, wykorzystam go do maxa w firmie a po 3 latach po spłacie obydwu zakupów coś ze "dowalę":)

Podejrzewam, że do R-ki da się zamówić "zwykłe" ergo-activ, zamiast kubłów. Wtedy nie chciałoby się tobie wysiadać z auta.
Kubły r-kowe to tylko na tor. Fajnie wyglądają, ale to ich jedyna zaleta. No chyba, że jesteś nadgabarytowy, ale wtedy to nie ma sensu gnieść się w golfie.
BTW 7-mka ma dla kierowcy mniej miejsca na nogi (na szerokość) niż 6-tka. Kolano kierowcy obija się o tunel środkowy tak samo jak w A4 B6/B7. Strasznie irytujące. W A4 było to podyktowane wzdłużnym silnikiem. A tu nie wiem czym.

W każdym razie życzę powodzenia w realizacji marzeń motoryzacyjnych, nawet tych odległych. Ja także co najmniej rok, dwa sobie daje na ich wstrzymanie, potem postaram sam siebie zaskoczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: