Blt napisał(a):
A głowica powinna pójść w róż majtkowy
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
Fajnie, że taki stary parch będzie jeździć po naszych parchatych drogach
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
Powodzenia!
Auto jest naprawdę szykowane do ostatniej śrubki i "stary parch" będzie wyróżniał się
na tle "nowych parchów".
Wrzucam jeszcze raz stan aktualny, bo dałem do pierwszego posta
a nie dałem osobno i nie wszyscy wyczaili.
Co zostało zrobione:
- odbudowa silnika (za grosze kupiona druga sztuka, która wymagała jedynie małego remontu) - wymiana wszystkich pierścieni, panewek, uszczelnień, regeneracja głowicy i turbo, odmalowane proszkowo miska i osłony, polakierowany blok silnika, nowy rozrząd i reszta pasków
- wyrzucona manualna skrzynia biegów, wrócił automat 3 biegowy i osprzęt (to i silnik było zrobione jeszcze zanim wzięliśmy się za lakier, później silnik i skrzynia znów wyleciały z auta)
- kompletny lakier - błotniki, klapy, drzwi z obu stron, świeży baran i lakier na progi, dół błotników i wnęki kół przednich, polakierowana komora silnika ---> kolor srebrny, odcień Audi A6 C6
- odrdzewione i polakierowane całe zawieszenie przód, w sanki poszły nowe tuleje (Lemforder), nowe wahacze (Lemforder), w kolumny nowe amory (Bilstein B4), poduszki (Corteco), łożyska dolne (FAG) i górne (SNR), osłony przeciwpyłowe
- wszystkie elementy aluminiowe silnika wypiaskowane i polakierowane lakierem bezbarwnym
- regeneracja alternatora
- odświeżenie pompy wspomagania
- regeneracja zacisków przód
- nowa harmonijka magla
- ocynkowane większość elementów z komory silnika
- wszelkie możliwe śrubki/opaski/podkładki/wkręty/nakrętki itp zostały wymienione na nowe nierdzewne
- wypolerowane listwy nierdzewne na zderzaki
- odczyszczone przepolerowane lekko listwy okien
- wszystkie profile zamknięte zabezpieczone (MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett)
- tylne szyby wyczyszczone z beznadziejnej folii przyciemniającej
- nowa tylna lampa lewa
- ori 14'ki wypiaskowane i odlakieowane proszkowo
- nowa izolacja wszystkich przewodów komory silnika w tym grube peszle na główne wiązki świateł i akumulatora
Co jeszcze wymaga zrobienia:
- wkleić przednią szybę
- poskładać wszystkie mechanizmy drzwi, szyby i lusterka, centralny i szyberdach
- odpalić silnik, poskładać hamulce
- montaż lamp przednich, grilla, zderzaka i jego listew przód
- porządki w środku
- poskładać klimę, odpalić na r134a
- pranie, konserwacja i montaż tapicerki i podsufitki
Przyszłość (jak już będzie jeździł):
- montaż BOSE z V8 D11 lub C4, graty już są
- BBS RS 15, są, do odświeżenia
Kilka fot z w miarę teraźniejszego stanu:
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/0aPzGLwWXsQqG1dOftuovWLFBk8LpJqDEYwbySm-E5A=w337-h252-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/QoeUFWCKxnJ_6yY6mPbnGLwPVYUxWiU_B5KvKMzMdhY=w337-h252-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/OaAxXIDcg3qDuGGLmr9xIKHSF4Ff-Wa1_DupcXQpSs0=w338-h252-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/3GwNjvTcjhAgioC4Tb4M2__l8M5HVgi8ItW8AxLcWXs=w338-h252-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/T82ArL8IDKYjNob-wnXmHC5OviEsElQ-i4Vs8lLLtFM=w338-h252-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/XFyjIGuSOjBNMqYbB2PnBqPaDZCZMPUsJF2RxI530_w=w345-h259-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/03M-1r8XdwB0CIbxRUThBPrXr5tQ5Q0YLaO45ICJgJM=w345-h259-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/YtOziu3tPoEafyiot3FJIHIDSax93a24UpIDVLPrf_8=w345-h259-p-no)
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/V4ukDSt1Ip6eITXK1wZdImr5AMWOQHtEmpJW_lNQBGM=w345-h259-p-no)
Szczegółowa relacja, tak jak napisałem wcześniej, będzie wrzucana po kolei etapami.