Witajcie Pokaże swojego strupka:
Audi Coupe Quattro 2.8 v6 AAH z 1992r.
wyposażenie :
-Quattro
-klimatyzacja(jeszcze niedziałająca)
-drewniane dekory drzwi i deski(do odnowienia)
-podsufitka obszyta alcantarą siwą + boczki
-elektryczne szyby
-elektryczne regulowane lusterka i podgrzewane
-piasty od s2+ felgi Avus 2
-tłumik środkowy i końcowy Wlaker bez katów
wyposażenie dodatkowe:
-blenda us
-lusterka od audi tt
-dokładka kamei tył
-fotele recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4
-tunel środkowy us
-głośniki hertz w deskę oraz tylne boczki
- amorki mts sport + sprężyny H&R -80 przód -60 tył
Plany:
-kompletne odchwaszczenie po przednich właścicielach i przywrócenie serii
-tuning według własnego pomysłu
Na początki wyglądał tak blacharka tragedia mechanicznie prawie idealny:
Odchwaszczanie :
wymiana szyby czołowej z powodu rozklejania oraz pęknięcia
wyczyszczenie podłogi w środku i wyklejenie matami izolującymi+sprawdzenie wiązki idącej pod nogami kierowcy i pasażera oraz zaizolowanie od nowa taśmą parcianą :
zabezpieczenie pasa tylnego+ dołożenie dokładki Kamei na tył :
wymiana felgi na nieuszkodzoną:
założenie blendy us:
wymiana sfatygowanego pasa przedniego :
wymiana tarcz przód na Zimmermany lite + klocki ferodo :
założenie soczewek zamiast zespolaków :
wymiana rozrządu :
zrobienie sobie własnoręcznie blokady :
i do dzieła(wymiana kompletnego rozrządu INA KIT + pompa wody Ruville z metalowym wirnikiem):
wymiana chłodnicy wody oraz klimy:
pomalowanie zbiorniczka oraz wymiana płynu g12:
założenie shortshifter-a od DES-a:
wymiana stożka chińskiego na simoty w box-ie carbon+ doprowadzenie zimnego powietrza +wolna odma+wywalenie pozostałości po gazie :
było
jest
pomalowanie pokryw zaworów:
[
założenie foteli recaro ergonomed ds + podłokietnik od a6 c4 z schowkiem :
założenie spryskiwaczy reflektorów+zbiorniczek i dodatkowa pompka :
kupienie i założenie znaczka Quattro w grill:
kupno i wymiana halogenów oraz kierunków na pomarańczowe z A90:
obniżenie auta sprężyny -80+ amorki mts sport przód -60 spręzyny tył+ amorki mts sport :
i jak auto się prezentuje:
wymiana tuleji na poliuretanowe: wahaczy przód oraz zmiana na kute(żeliwne)+ tulejek wahaczy tył + wymiana gum stabilizatora + wszystkich śruby zawieszenia na nowe + łączniki stabilizatora przód + 4 nowe poduszki amortyzatorów + końcówki drążków przód tył :
kupienie i założenie lusterek od audi tt:
kupienie i dołożenie chłodnicy wspomagania:
wymiana podświetlenia na ledowe w liczniku i dodatkowych zegarach :
Kupno boczków poliftowych i wyklejenie ich w alcantarze :
Kolejne części wylądowały na aucie
głośniki Hertz dcx100
i wpadły dystanse FK 20mm na przód i 30mm na tył przykręcane do piast
Kolejna walka z silnikiem wyczyszczony:
- silniczek krokowy
- przepustnica
- przepływka
- filtr stożkowy
- przylutowanie wtyczki czujnika położenia wału
podsumowanie auto jeździ jak wściekle nie poznaje auta
Kolejna część układanki rozpórka tył wykonana własnoręcznie
ps.plan jest jeszcze na rozpórki dolne spinające snaki
Kolejna pierdółka do układanki pewniejsze opaski zaciskowe na kolanko od filtra
i rozpórka się maluje powoli ale dokładnie
Rozpórka już na miejscu wrażenia są takie ze auto zrobiło się sztywniejsze bardziej zwarte. Teraz czas na zrobienie dolnych rozpórek sanek
zostało sporo pracy przy aucie i szukania części których brakuje albo są zniszczone ale nadal walczę