.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 08:58:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 29.lip.2015 00:07:13 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kokos22 napisał(a):
programy z Neta ściągnąć jaką wersje dokładnie...

Strona producenta: http://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/

Michal750 napisał(a):
Da się na tym programie skalibrować zawieszenie?
VAG-COM upomina sie o "profesional", w opcji podstawowej kalibracja zawieszenia nie pójdzie.

Nie pamiętam, czy od nich ściągałem czy ktoś mi przesłał. Jak coś to pisz na PW, prześlę instalkę.
U siebie kalibrację zawieszenia robiłem bez problemów.

kokos22 napisał(a):
a te przyłącza oryginalne gdzie można zamówić? Wielkie dzięki wam za pomoc..

Etka nazywa to "króciec łączący", nr części 4B0 616 751. Ceny są chore, znalazłem 5 szt za 30 EUR.
Uderz do tej firmy http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=23849206, brałem od nich zestaw naprawczy do przednich miechów. W nim dostałem nowe przyłącza i adapter do podłączenia kompresora.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 01.sie.2015 21:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Dzisiaj miałem trochę czasu i wziąłem się za auto... Podniosłem przód i moim oczom ukazał się taki widok
http://zapodaj.net/68288a1319054.jpg.html
http://zapodaj.net/1ad25360ae8c2.jpg.html
Więc zamiast poduchy był amor na sprężynie,a poducha z amorem była w bagażniku,więc myślałem że ktoś wymienil jeden amortyzator z poducha...niestety nie ogarnalem podłączenie komputera,ale na FIS wyświetla mi się na stałe ikona podnoszenia auta,samopoziomowanie świateł..
A czujnik poziomowania też jakiś dziwny,jakby ktoś przy nim majstrowal.. Ten amor z poducha oryginalny który był w bagażniku wkrecilem w niego zawór i napompowalem powietrza 6 bar trzymało bez niczego, wsadzilem do wody nigdzie nie uciekalo,później odkrecilem drugie koło wkrecilem zawór i tam też niby nigdzie nie uciekalo,wszędzie aplikowalem wodę z plynem..było ok..nie wiem dlaczego ktoś wymienił jedną poduchy na zwykły amortyzator na sprężynie..gdzieś czytałem że jak się święci na wyświetlaczu ikona podnoszenia auta to ktoś wyłączył komputerowo regulację podnoszenia auta,a co za tym idzie sterownik nie dziala i nie ma zasilania na kompresor.. Jutro chce podłączyć auto pod komputer zobaczymy co pokaże.

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 02.sie.2015 07:13:13 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kokos22 napisał(a):
Więc zamiast poduchy był amor na sprężynie,a poducha z amorem była w bagażniku,więc myślałem że ktoś wymienil jeden amortyzator z poducha...niestety nie ogarnalem podłączenie komputera,ale na FIS wyświetla mi się na stałe ikona podnoszenia auta,samopoziomowanie świateł..

Masakra. Jeśli na zegarach pali się ikona podnośnika, to jest jakiś krytyczny błąd w obsłudze pneumatyki. Czasami może zapalić się przy przegrzanym komputerze i samoistnie zgaśnie po schłodzeniu kompresora. Podłącz auto pod kompa, odczytaj i zapisz gdzieś błędy. Później skasuj.[/quote]

kokos22 napisał(a):
Ten amor z poducha oryginalny który był w bagażniku wkrecilem w niego zawór i napompowalem powietrza 6 bar trzymało bez niczego, wsadzilem do wody nigdzie nie uciekalo,później odkrecilem drugie koło wkrecilem zawór i tam też niby nigdzie nie uciekalo,wszędzie aplikowalem wodę z plynem..było ok..nie wiem dlaczego ktoś wymienił jedną poduchy na zwykły amortyzator na sprężynie.

Próbę wody robisz nie pryskając płynem, a topiąc amortyzator np w wannie. Swoje poduchy też psikałem wodą z mydłem, później specyfikiem do sprawdzania szczelności instalacji LPG i znalazło tylko duży wyciek, Małych nie pokazało. Napompuj jeszcze raz i wsadź do wanny, jak nie będzie przecieku, to jest szansa, że ktoś wymienił miech, a nieszczelność była na przyłączu do miecha, lub na przewodzie powietrznym, lub na rozdzielaczu, itp.

Gdzie kupiłeś wkręcany wentyl? Znalazłem gościa handlującego pneumatyką motoryzacyjną, potrzebuję kawałka przewodu powietrznego. Szczegóły wysyłam na PW.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 06.sie.2015 20:34:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
dzisiaj udało mi się podlaczyc auto pod komputer zaistalowalem vag-com 409.1 zczytalem bledy i usunalem...
wiec takie bledy były..

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4Z7 907 553 A\w
Component and/or Version: - 2C1A1 X030
Software Coding: 25500
Work Shop Code: WSC 12345
8 Faults Found:
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01771 - Shareware Version. To Decode all DTCs
79-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
01397 - Venting Solenoid for Level Control (N111)
31-00 - Open or Short to Ground
00805 - Shareware Version. To Decode all DTCs
28-10 - Please Register/Activate - Intermittent
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
00-00 - Please Register/Activate
01773 - Level Control Accumulator Valve (N311)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00807 - Shareware Version. To Decode all DTCs
28-10 - Please Register/Activate - Intermittent

wcześniej odlaczale ktoregos dnia czujniki poziomowania z przodu i potraktowałem je preparatem na styki, kompresor mam na wierzku w garażu...czy ktoś powie mi co z tych bledow wynika z zawieszenie jest calkiem wylaczone...
po ponownym sprawdzaniu bledow wyskoczyly jakies dwa niestety nie zdarzylem ich spisac bo program przestal dzialac i teraz podczas logowania w jaki kolwiek kanal wyskakuje informacja ze vag-com przestal dzialac i tak caly czas..

P.s.
Dzisiaj Podniosłem przód cały,sciagnalem kola i postawilem na klockach...zauważyłem że teraz na sterowaniu zawieszeniem w opcji podnośnik wyświetla się 4 poziom a wcześniej był na drugim i chyba wydaje mi się że wyżej stoi..to chyba oznacza że czujniki chyba dzialaja tylko czy to możliwe jak nie mogę w ogóle zmieniać wysokości zawieszenia..czy centralka zaworów może trzymać cały czas powietrze na tyle bo w centralce są tylko podłączone przewody od tyłu amorow i do butli,a przód jak i kompresor są odlaczone.auto stoi już drugi tydzien

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 23.sie.2015 19:37:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Witam...doszlismy do tego że sterownik jest do wymiany,czy ktoś może posiada sterownik zawieszenia z końcówką A...oraz coś jest z czujnikiem przednim lewym błąd wyskakuje na komputerze jak go najlepiej sprawdzić,widać że cyba wtyczka była dorabiając bo dochodzą do niej 4 kable wszystkie koloru żółtego może są źle podłączone ma ktoś może schemat tej wtyczki.pozdrawiam..

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 23.wrz.2015 23:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2015 22:57:39
Posty: 5
Auto: Audi A6 C5 ALLROAD
Witam serdecznie, ponieważ jestem nowy niewiem czy w dobrym dziale piszę ale myślę ze tak.
Drodzy koledzy od Allroadów mam problem z opuszczaniem się przodu, chodzi zwłaszcza o prawy przód który po pewnym czasie się kładzie, koło się częściowo nawet chowa w nadkolu z lewej strony też się opuszcza troche ale nie aż tyle i za chiny niewiem czego to może być wina.Myślałem że to wina miechów ale okazało się po podłączeniu pod kompa że trzymają, wymieniałem już jakiś czas temu prawy czujnik zawieszenia bo błedy były ale teraz ich niema a auto dalej z prawej się kładzie.Proszę o pomoc.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 24.wrz.2015 07:13:55 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Jak mocno auto opada po nocy. O pół poziomu (widać, że się podnosi, ale nie opadło na niższy poziom), poziom (na diodach od poziomu widać, że pompuje cały poziom), siada do końca i ryje nosem.

Obstawiam małą nieszczelność na zagięciu gumy prawego miecha - 600zł, zamiennik miecha.
Jeśli nieszczelność jest nieduża, możesz spróbować zalać to zielonym uszczelniaczem do opon Slime - ok 50zł za butelkę.
Może być nieszczelność na przyłączu przewodu pneumatycznego, mała szansa - 15-20 zł.
Może być nieszczelność na oringach, mała szansa - 1-5zł.
Może być nieszczelność na przewodzie pneumatycznym, mała szansa.
Może puszczać zawór rozdzielacza ciśnienia kompresora (nie wiem czy tak fachowo nazywa), mała szansa - od 200zł używany.

Nim zaczniesz kombinować wyciągnij miech i zrób próbę wody.
Poczytaj tutaj, powinno pomóc A6 C5 Allroad naprawa zawieszenia pneumatycznego.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 24.wrz.2015 09:06:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2015 22:57:39
Posty: 5
Auto: Audi A6 C5 ALLROAD
Autko opuszcza się z lewej strony o 1 poziom a z prawej dużo więcej bo się chowa w nadkolu nawet.Po odpaleniu kontrolka od podnoszenia mruga i diody od podnoszenia dwie mrógają Po odpaleniu próbuje podnieś ale na 2 poziom nie jest w stanie od razu tego zrobić.Jak zgasze i zaraz odpale znowu to wstaje do 2 poziomu ale trwa to około 5 minut.Dzięki za porade.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 24.wrz.2015 10:58:49 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Podtrzymuje co napisałem wcześniej - nieszczelność na prawym przednim miechu. Jaj prawy nie trzyma to auto opuszcza też lewy, aby wyrównać obciążenie - lub coś w tym stylu. U mnie było podobnie, po wymianie przedniego miecha okazało się, że dziura pojawiła się też na tylnym lewym. Nie wiem czy to miało jakiś związek, ale tylny był po przekątnej. Jak w aucie kucał prawy przód to lewy tył szedł mocno w górę. Może miało to wpływ na szybszy koniec tylnego miecha.

Czym prędzej wyciągaj miech i zrób próbę wody. Nieszczelność będzie się powiększać, w końcu zarżniesz kompresor - 1500zł.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 24.wrz.2015 11:20:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2015 22:57:39
Posty: 5
Auto: Audi A6 C5 ALLROAD
Z tym opuszczaniem to już mam problem od roku albo lepiej, ale mam nadzieję że pomoże to co mi poradziłeś.Dzięki wielkie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.wrz.2015 08:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Witam..z moim allroadem pomału dochodze do końca reanimacji, został już zregenerowany kompresor, kupilem inny czujnik oraz sterownik zawieszenia z tym że z literka G.. Audi odrazu wstała na nogi heh.. Niestety jest nieszczelność w jednym miechy przednim na poziomie 1 i 2 na wyższych stoi już tydzień bez utraty powietrza, widać małe przetarcie na gumie jak się go wyżej podniesie..i moje pytanie czy moge spróbować zalać to uszczelniaczem ale czy nie zaciągnie ten uszczelniacz w przewody i do rozdzielcza..lub macie jakieś namiary na miechy kupić zregenerowane czy lepiej odrazu nowy...

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.wrz.2015 09:51:53 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Slime sprawdza się tylko przy małych nieszczelnościach. W przypadku większych dziur zostanie wydmuchany przez ciśnienie.
U siebie z przodu mam 2 nowe zamienniki, brałem z firmy Intrak. http://www.intrak.com.pl/ - 600zł + przesyłka 25zł.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.wrz.2015 09:58:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
A czy ten uszczelniacz nie zrobi żadnych szkód w układzie czy nie zaciągnie go do układu...jak ci się sprawdzają te zamienniki ile czasu już na tym jeździsz i czy wszystko pasuje jak w oryginale

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.wrz.2015 10:52:50 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Przedni miech ma przyłącze na górze, nie ma szans, że go wciągnie do układu. Tylny miech ma przyłącze nie dole, teoretycznie wlewając niewielką ilość nie powinno dojść do przedostania się uszczelniacza, ale z tyłu nie ryzykowałem.

Prawy przód - od roku, lewy przód - od 2 miesięcy. Oba mam zalane profilaktycznie Slime. Jak kiedyś coś zacznie puszczać na gumie, to powinno uszczelnić przy pojawieniu się mikro nieszczelności. Jak uszczelniacz nie da rady, to przynajmniej będę wiedział gdzie puszcza. Widziałem kiedyś na allegro miech z klejoną, naprawianą gumą. Nie wiem czy to się sprawdzi na dłuższą metę, ale jakby trafił się jakiś kumaty wulkanizator...

Zamiennik składa się z miecha i odboju. Raczej będziesz potrzebował nowych oringów, na bank dolny będzie zdeformowany. Zalecana jest też wymiana śrub. Zerknij na mój post z sierpnia w wąku viewtopic.php?f=28&t=134229.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 27.wrz.2015 21:46:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2015 22:57:39
Posty: 5
Auto: Audi A6 C5 ALLROAD
Koledzy ja mam jeszcze jedno pytanko odnośnie miechów a mianowicie czy należy je wymieniać parami czy ewentualnie jedną poduszkę można wymienić tylko?Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 28.wrz.2015 14:31:50 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Amortyzatory powinno wymieniać się parami. Miechów nie musisz, wymieniasz ten, który ma nieszczelność. Nim wymienisz miech, sprawdź czy faktycznie na nim masz nieszczelność - zrób próbę wody.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 10.paź.2015 14:52:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Panowie cały czas mam błędy w komputerze i nie mogę ich wykasowac..
Jeden błąd jest związany z adaptacja xenonu na fisie mam nawet komunikat o tym, ten błąd to:
01539 - Headlights Not Adjusted
Natomiast 2 inne to coś z czujnikiem się znowu dzieje lewym od kierowcy, którego niedawno wymienionej niestety na uzywany, te błędy to:
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01771 - Shareware Version. To Decode all DTCs
79-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Sprawdziłem na vagu czujniki ich napięcie , przedni pokazuje 0,53V a tylny 3,63V auto stoi na 4 poziomie był wymieniony sterownik nie zrobiłem jeszcze adaptacji zawieszenia bo są te błędy i na wyświetlaczu święci się ikona od zawieszenia, tak było przed wymiana sterownika, auto się podnosi góra dół...Sprawdziłem czujnik przedni , tzn odkrecilem samo cięgna łączące czujnik z wahaczem i krecilem tym ramieniem od czujnika i wtedy zmieniały się wartosci ..proszę o jakieś porady co mogę zrobić żeby usunąć te błędy na wyświetlaczu zawieszenia i błędy na kompie..czy może być jakiś bezpiecznik czy czujnik jest walniety, czy trzeba zrobić adaptację i wszystko wtedy zniknie ale z tego co wiemjak są błędy w sterowniki zawieszenia to adaptacji nie zrobię,amozenajpierw muszę zrobić adaptację xenonu..

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 17.paź.2015 14:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2015 22:57:39
Posty: 5
Auto: Audi A6 C5 ALLROAD
Kolego Speco miałeś racje to była wina poduszek, zmęczenie materiału już nastąpiło, wymieniłem obie z przodu bo prawa już prawie wogle nie trzyma a lewa to była kwestia może pół roku i też trzeba by było wymienić jak na 3 lub 4 poziom to jeszcze trzymały ale na 1 i 2 to puszczało powietrze.Dzięki wielkie za porady.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 17.paź.2015 18:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2010 20:34:54
Posty: 73
Auto: Allroad 2,5tdi 2000
kokos22 napisał(a):
Panowie cały czas mam błędy w komputerze i nie mogę ich wykasowac..
Jeden błąd jest związany z adaptacja xenonu na fisie mam nawet komunikat o tym, ten błąd to:
01539 - Headlights Not Adjusted
Natomiast 2 inne to coś z czujnikiem się znowu dzieje lewym od kierowcy, którego niedawno wymienionej niestety na uzywany, te błędy to:
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01771 - Shareware Version. To Decode all DTCs
79-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Sprawdziłem na vagu czujniki ich napięcie , przedni pokazuje 0,53V a tylny 3,63V auto stoi na 4 poziomie był wymieniony sterownik nie zrobiłem jeszcze adaptacji zawieszenia bo są te błędy i na wyświetlaczu święci się ikona od zawieszenia, tak było przed wymiana sterownika, auto się podnosi góra dół...Sprawdziłem czujnik przedni , tzn odkrecilem samo cięgna łączące czujnik z wahaczem i krecilem tym ramieniem od czujnika i wtedy zmieniały się wartosci ..proszę o jakieś porady co mogę zrobić żeby usunąć te błędy na wyświetlaczu zawieszenia i błędy na kompie..czy może być jakiś bezpiecznik czy czujnik jest walniety, czy trzeba zrobić adaptację i wszystko wtedy zniknie ale z tego co wiemjak są błędy w sterowniki zawieszenia to adaptacji nie zrobię,amozenajpierw muszę zrobić adaptację xenonu..



Jesli wymieniłeś czujnik a błąd powrócił, poszukałbym dalej.
Ponieważ wszystko wskazuje na eletrykę, najpierw "contact cleaner" i czyszczenie wtyczek i złącz elektrycznych na tym obwodzie.
na pewno przy kole (lewy przód) i na pewno na wtyku do modułu ( w Allroad obok kompresora od spodu)
Jesli wtyczki okażą sie spróchniałe, polecam: http://www.e-connectors.pl/pl/c/Zlacza- ... -Skoda/131

_________________
Michał750


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALLROAD] ZAWIESZENIE - Diagnostyka-LOGI, opis, naprawy,
PostNapisane: 17.paź.2015 19:37:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
A ten czujnik jest sprawny czy nie, gdy zmienia pozycję ramienia od tego czujnika przód to wartości zwiększają się i zmniejszają zależy od pozycji tego ramienia...jakie powinny być wartości napięcia na czujnikach z przodu a jakie z tylu. Jaką może być różnica między nimi bo z tyłu z tego co gdzieś czytałem to górną wartość to 3.5 V a u mnie jest 3.63 VV,to ten czujnik tylny też jest ustalony.....na jakiej pozycji trzeba robić adaptację tzn na wysokości jakiej..bo jak miałem podłączonego vaga to stał na najwyższej czyli 4... Nie pamiętam w który to było bloku na vagu ale tam były chyba podane wysokości poganne na każde koło w mm czyli 4 sztuki to w pierwszej pozycji odległość pokazywało 0 mm a na pozostałych trzech były podanne zblizone wysokosci

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: