SSP 243 PL lub instrukcja obsługi - miałem o tym pisać
Może faktycznie ma aktywny "poziom parkingowy".
Poszukaj w necie, na chomikach. Jak nie znajdziesz w sieci, napisz PW. Powinienem mieć gdzieś w swoich plikach na dysku.
EDIT:
"SSP 242 PL" to:
Zawieszenia pneumatyczne – część 1
Regulacja wysokości zawieszenia w Audi A6
Budowa i zasada działania
Zeszyt do samodzielnego kształcenia nr 242
"SSP 243 PL" to:
Zawieszenia pneumatyczne – część 2
Czteropoziomowe zawieszenie pneumatyczne w Audi allroad quattro
Budowa i zasada działania
Zeszyt do samodzielnego kształcenia nr 243
kokos22 napisał(a):
(patrz „Zmiana trybu regulacji ręczny-automatyczny” na str. 9).
Niektóre modele miały na wskaźniku poziomu zawieszenia (4 zielone diody) jeszcze jedną, żółta z napisem "man".
Zmiana trybu regulacji ręczny-automatycznyNaciskanie przycisku podnoszenia lub opuszczania przez ponad 3 sekundy powoduje włączenie albo wyłączenie trybu ręcznego. Gdy tryb ręczny jest włączony, świeci żółta dioda nad napisem „man”. W trybie ręcznym wyłączone są funkcje automatyczne „regulacja poziomu parkingowego” i „tryb autostradowy”.
Wyłączanie regulacjiRównoczesne naciskanie przycisków podnoszenia i opuszczania przez ponad 5 sekund powoduje wyłączenie lub włączenie regulacji. Gdy regulacja jest wyłączona, świecą diody w przyciskach podnoszenia i opuszczania, dioda trybu manualnego oraz lampka kontrolna K134. Ciągłe świecenie jednej z diod poziomu informuje o tym, że ten poziom został osiągnięty. Wyłączona regulacja jest automatycznie włączana, gdy prędkość jazdy przekroczy 10 km/h (nie wtedy, gdy jest rozpoznany tryb podnośnika). Regulację można też wyłączyć za pomocą testera (patrz Instrukcja obsługi).