szewek napisał(a):
Tylko zależy jaki gaz, bo jak na mieszalniku to długo nie pojezdzi
.
Tam jest przepływka klapkowa
jak kichnie to i klapkę z zawiasu wyrwie
1.Czyli o co pytać odnośnie gazu?Do wtrysku jednopunktowego zalecana jest instalacja drugiej generacji a każda z nich ma mieszalnik tak?Więc nie rozumiem dlaczego by miało to nie chodzić.Nie kupować z instalacją drugiej generacji,czy to jest powód sprzedaży tych aut?Ale jest ich sporo i ludzie chwalą tą instalację.Proszę o wyjaśnienie.
2.Czyli odradzacie zakup 90 KM ? To ma być auto na dojazdy do pracy,na budowę(firmy nie mam).I ma być trwałe.Czasami 5 km a czasami 25 km.I raz na jakiś czas do rodziny 600 km.Więc generalnie nie ma być na trasy a tutaj gdzie się poruszam to są drogi typu 90km/h.Nie ma obwodnic itp.
3.Czy lepiej patrzeć za 115 KM? I jak z awaryjnością tego modelu,kosztami napraw?Ponoć jest więcej usterek,także z gazem i droższe naprawy bo to wielowtrysk.Jak z ekonomią między 90 a 115 KM?
4.I odnośnie tego auta z linku powyżej to rozumiem że cena jest ok,tak?Po prostu nie ma w okolicy kogoś zainteresowanego czy też coś z nim może być nie tak?Jest już chwilę wystawiony.I dziwne że nowy gaz a ktoś sprzedaje.
5.A może lepiej jakieś inne auto,typu Golf 3 kombi,Vento itp?Choć chciałem Audi bo nie mam garażu i mieszkam przy zatoce czyli dodatkowa wilgoć.Więc coś ze słabymi blachami ,nawet kupione w dobrym stanie szybko zostanie pożarte przez rudą,tak myślę.Polecano mi Astrę ale blachę ma ponoć słabe.Kasa do wydania koło 4000 zł.Chyba że z długimi opłatami i super stanie to do 5000 zł.Wcześniej miałem 125P,Audi 80 B2 1.6 B/G i na końcu W123 300 D tym to się dopiero jeździło.Obecnie nie mam nic.Ponieważ wagowo nie należę do tych chudych to auto musi być w miarę.W Golfie 3 jest tak na styk dla mnie,takie minimum.