Probelm jest następujący, moje zawieszenie się kończy i do wymiany mam 4 amory + spręzyny. Aktualnie amorki to H&R CUP KIT, samochód jest bardzo obniżony i jednak na Polskie drogi trochę średnio się nadaję
. Samochód prowadzi się idealnie tylko własnie jakbym chiał kupić H&R to koszt 2tyś i niestety finanse na to nie pozwalają
Teraz soje nie łatwym wyborem bo wracając na OEM zyskam komfort lecz strace na ogólnym wyglądzie i prowadzeniu. Alternatywa to zawieszenie gwitnowane i tu nie wiem jakiej firmy bo są rózne np. MTS<-(Opłaca się wogóle w to inwestować???, czy przypadkiem to nie jest chinol o krótkiej żywtoności
)
Chce aby troche wstał od podłogi. Znalazłem jeszcze opcje aby dać OEM amory o nie za duży skoku i dobrać do tego sprężyny obniżające lecz nie wiem które amory pasują do sprężyn i na odwrót. Proszę o porade ewentualnie skonstruowanie mi takiego zestawu