mek1 napisał(a):
to poobserwuj sobie jeszcze sztangę jak silnik pracuje, czy idzie w dół przy przekroczeniu około 2000obr
nagranie jak pracuje sztanga zamieściłem kilka postów wyżej.
Wrzucam też logi statyczne na zimnym silniku:
000,001,003
http://www.fotosik.pl/zdjecie/284d913a82a2e59c004,007,010
http://www.fotosik.pl/zdjecie/28a18c5a7175ef72011,013,014
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d619c772589053ffZastanawia mnie dlaczego na postoju jak chodzi na wolnych obrotach spalanie chwilowe nie jest takie jak powinno: Film:
http://www8.zippyshare.com/v/nlQddgGm/file.htmlŚrednie spalanie na poziomie 12 litrów to też trochę dużo.
Chciał bym wkońcu naprawić usterkę ale ja już nie wiem do czego się doczepić bo rozumiem że pompa nie jest pierwszej świeżości ale to nie zmienia faktu że chodżby w bs011 wartości powinny być osiągalne.
Samochód z rana po odpaleniu przez ok. 1min nie reaguje nawet na pedał gazu.
Diagnoza którą usłyszałem z 2 warsztatów to turbo. Ale czyżby napewno?
Podsumowując:
-po zdjęciu gruszki, cięgno chodzi płynnie nie zacina się
-gruszka chodzi dziwnie (tak jak na załączonym wyżej filmie)
-podciśnienie sprawdzone (wężyki wymienione) n75 podmienione na 100% sprawne z n18 tez podmieniane
-silnik na ciepłym jak i na zimnym pali bez problemu, nie kopci
-katy wywalone
Może coś nie tak z ECU silnika?
Ten przekaźnik pomiędzy ecu a czujnikiem temp. Wywalilem i jest ok więc nie wiem jakie on miał zadanie...