.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 13:11:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 22.sty.2016 18:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2012 20:12:38
Posty: 13
Lokalizacja: Radomsko
Auto: Audi S3 8V1
Witam serdecznie.
Są dziesiątki, jak nie setki takich tematów, z każdego z nich wykorzystałem każdą cenna wskazówkę.
Po dłuższym postoju samochód nie odpala. Szczególnie po nocy.
Wygląda to w ten sposób, przekręcam zapłon, zawsze podgrzewam świece około 2 razy, przekrecam rozrusznik i samochód zapala na OKOŁO 1-2 sekundy, nie reaguje na gaz i stopniowo widać, że spadają obroty i samochód gaśnie, poźniej już zero reakcji, samochód nie zapala, nie łapie, nie reaguje, nie da się go odpowietrzyć 3 Etapowym, serwisowym sposobem, zapala tylko i wyłącznie z (niestety) plaka.
Pompa rok temu była regenerowana.

Co zrobiłem:

Przewody przelewowe
Podkładki miedziane pod króćce przewodów przelewowych.
Nowe przewody paliwowe od filtra paliwa do pompy.
Podkładki pod przewody paliwowe
Zawór zwrotny w pompie (na powrocie)
Dwa nowe filtry paliwa
Trzy zaworki zwrotne w filtrze paliwa.
Dodatkowo zastosowałem na przewodach paliwowych zawory zwrotne, na zasilaniu i powrocie.

Ciekawostka jest to że samochód odpala, i nie zapowietrza się przy plusowych temperaturach.

Dzisiaj w nocy wyciagnałem filtr powietrza i w jego miejsce pomijając filtr paliwa, wstawiłłem bańkę paliwa 5l prosto do pompy. Samochód uruchomiłem, odpowietrzył się krótki układ a dzisiaj po nocy i po 12h postoju gdzie normalnie silnik by nie odpalił, uruchomił się po niecałym obrocie wału bez najmniejszych problemów.

Przewody filtr -> bak są plastikowe więc bardzo dziwne by były uszkodzone, ewentualnie jezeli już była by jakaś plama ropy, a nie ma.

Kwestia samego baku paliwa, na co zwrocić uwagę gdzie i czego w nim szukac by wyeliminowac zapowietrzanie się, w ktorym miejscu może się tam zapowietrzać?

Nie ma reguły czy zbiornik jest pełny czy pełny (rozważam awarię pompki przelewowej)

Bardzo was proszę o podpowiedzi, to jets juz mój chyba dziesiąty temat na forach w poszukiwaniu rozwiazania na mój problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 22.sty.2016 21:43:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2016 21:37:43
Posty: 3
Witam , niestety mam ten sam problem :( wymienilem przewody od pompy do filtra ,filtr,zalozylem zaworek,nawet wymienilem pompe w baku. Zostala mi tylko do wymiany pompa wtryskowa ale tej wymiany wolalbym uniknac :p dodam ze posiadam a6 c5 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 23.sty.2016 00:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2012 20:12:38
Posty: 13
Lokalizacja: Radomsko
Auto: Audi S3 8V1
Kolego, ja mam pompę po regeneracji, a dwa prosto z banki się nie zapowietrza także nie myśl o najgorszym... Problem strasznie uciążliwy, chciałem sprzedać c5 i kupić c6 ale nie.mam sumienia sprzedać samochodu w tym stanie... Chcę to doprowadzić do porządku dla swojego i czyjegoś spokoju....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 23.sty.2016 09:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2016 21:37:43
Posty: 3
Jak sie czegoś dowiesz to daj znac , bo psychika mi siada :/ spróbuję jeszcze wymienic wężyki przy wtryskach i podkladki miedziane od przewodów przy pompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 23.sty.2016 16:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
A sprawdzałes czy w momencie kiedy auto nie chce zapalic idzie połaczyc sie z ECU?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 23.sty.2016 18:17:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2016 21:37:43
Posty: 3
Ogolnie pod kompa byl podłączany w celu sprawdzenia pompy jesli o to Ci chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VP44 w 2.5 TDi ciągle się zapowietrza.
PostNapisane: 24.sty.2016 19:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2012 20:12:38
Posty: 13
Lokalizacja: Radomsko
Auto: Audi S3 8V1
Bardzo często łącze się z ECU ale podczas porannego opalania nie próbowałem, teraz jest na plusie i samochód zapala z rana od strzału więc ciężko będzie mi zlokalizowac usterkę.

Dodam że rok temu pompa była regenerowana, a dwa jakiś miesiąc temu zmieniałem wiązke silnika sterownik pompy sterownik edc i zegary cały zestaw bo zmieniałem skrzynie na manual, ale na starym sterowniku było to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: