.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 09:14:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 19.gru.2013 01:56:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Krótkie info z upgrade'u hamulców w 2002 ALLROAD C5 2.7BiT - jak ktoś będzie chciał modzić, to może się przyda ;)

W standardzie na tylnej osi w Allroad C5 (po lifcie, ale przed jest chyba to samo) jest tarcza niewentylowana 255mm średnicy i 10mm grubości oraz zacisk z tłoczkiem 43mm. Przód to tarcza 320mm i zacisk jednotłoczkowy FNR-G60 ATE (przed liftem był zacisk dwutłoczkowy).
Identyczny zestaw jest w A6 2.7BiT - wiem, bo miałem :) . Już w A6 skuteczność hamowania mnie nie zadowalała, więc na tył poszły zaciski z S6 C5 i tarcze wentylowane 269mm z A8 D2. Powyższe znacząco polepszyło hamowanie - tarcza niby niewiele większa, ale pewnie mniej grzała klocek i hamulec był sporo skuteczniejszy. Niestety na tym skończyły się mody hamulców w A6, bo auto zostało upolowane przez jakiegoś seata i nadawało się na szrot.

Od niedawna mam Allroad'a 2.7BiT, chip na ok. 300hp, waga "słuszna", średnica kół większa niż w A6 - wszystko powyższe wzmocniło odczucie słabych hamulców, więc trzeba było działać.

PRZÓD:
Tym razem na pierwszy ogień poszedł przód, a ponieważ zależało mi na pozostaniu przy 17' felgach, to znalazła się tam tarcza 330mm/32mm i sześciotłoczkowy zacisk Brembo Z17. Prawdopodobnie przy moim "kroju" felgi wszedłby tam też Z18 i tarcza 345mm, ale to niewiele by poprawiło siłę hamowania, ze względu na nieco mniejsze średnice tłoczków w Z18, więc wybór padł na bardziej uniwersalny zestaw. Należy pamiętać, że w Allroad felga ma ET25, natomiast standard w A6 to ET40, 45 - na wiosnę sprawdzę, jak w taką felgę mieści się zacisk.

Powyższe piszę tylko w celach informacyjnych, bo sporo w necie opisów "how to" na temat Front BBK, więc każdy może sobie to poszukać, potem potrzeba tylko $, zakup gratów i wszystko powinno pasować plug&play.
Po zamontowaniu wygląda to tak
Obrazek


TYŁ:
Z tyłem było więcej zabawy i jest to pewnie jedyny zestaw zbudowany na takich podzespołach ;) . Na początek napiszę, że standardowy upgrade, jakich sporo można znaleźć w necie bazuje na użyciu zacisków z poliftowego S4 B5, które przyjmują tarczę grubą na 22mm i we wspomnianym S4 pracują z tarczą o średnicy 256mm. Ich zastosowanie pozwala na łatwy upgrade do tarczy 300mm/22mm z S4 bB/B7 przy zastosowaniu prostego adaptera.
Ale ja miałem zaciski z S6 C5 i też chciałem mieć tarczę 300mm/22mm ;) . Na czym polega problem - najlepiej to widać na zdjęciu poniżej
Obrazek

Jak widać, otwory do mocowania jarzma zacisku "zachodzą" z uszami zwrotnicy, co wyklucza zastosowanie zwykłych śrub.
Dlatego zastosowałem śruby z łbem stożkowym - zdjęcie poniżej wyjaśnia wszystko ;)
Obrazek

Oczywiście pod takie śruby trzeba zrobić odpowiednie "gniazdo" w adapterze, śruby też trzeba "przerobić", bo zakup gotowych (gwint 10x1.25mm) jest praktycznie niemożliwy.

Adaptery piękne może nie są, bo to "ręczna manufaktura", ale zrobione ze stali konstrukcyjnej C45 i spełniają swoje zadanie ;) . Jak ktoś będzie zainteresowany to pisać - wyślę wymiary (CAD'y do obrabiarki cyfrowej też mam)

Dalej to już prosta sprawa - poskładać, odpowietrzyć i cieszyć się z hamulców
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Małe porównanie :D
Obrazek
Obrazek

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 19.gru.2013 19:14:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Rzekłbym, że o d... rozbić, bo powierzchnia klocka jest za mała do tej tarczy. Obejmuje raptem trochę więcej niż połowę powierzchni roboczej tarczy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 19.gru.2013 20:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Twierdzisz, że długość ramienia, na którym działa siła nie ma znaczenia? Dobrze, że fizyka mówi co innego :)
Klocki są identyczne jak były poprzednio, średnica tłoczka w zacisku również.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 19.gru.2013 20:30:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie zaprzeczam fizyce.
Ale moim zdaniem klocek powinien dotykać praktycznie całej powierzchni tarczy, tak jak to się ma w normalnych hamulcach.
Siłą rzeczy zwiększyłbyś powierzchnię cierną, a więc i siła hamowania była by lepsza. Ponadto podczas zużywania się tarczy mogą pojawić się problemy.
A gdybyś zwiększył średnicę tłoczka (np. poprzez zmianę zacisku) to po trzykroć zwiększyła by się siła hamowania.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 19.gru.2013 21:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Nawet w obecnym układzie relacja siły hamowania przód/tył uległa znacznemu zwiększeniu na korzyść tyłu w stosunku do fabrycznej konfiguracji - teraz relacja jest podobna jak w S6 C5. Z tą siłą na tyle też nie ma co przesadzać, bo w końcu zamiast hamować, zacznie blokować.
Pewnie, że lepiej byłoby mieć większy klocek, bo byłby stabilniejszy cieplnie, ale nawet ten pracując na pojemnej cieplnie i wentylowanej tarczy powinien znacznie oddalić się od zjawiska fadingu.

"Ponadto podczas zużywania się tarczy mogą pojawić się problemy" - niby jakie?

A tutaj jeszcze fota po wstępnym dotarciu - jak widać z wykorzystaniem tarczy nie jest tak źle ;)

Obrazek

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 30.gru.2013 09:19:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Z tego co pamiętam to VW T4 ma podobne hamulce z tyłu i większy klocek ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 30.gru.2013 11:12:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Z pewnością dało by się coś dopasować, chociaż od VW T4 to chyba byłby problem z linką ręcznego.

Ostatnio trochę "potestowałem" hamulce i jak zaczęły wyraźnie słabnąć, to wyszedłem i je obwąchałem :D - przód "waniał" zdecydowanie bardziej niż tył, więc jest OK i dalsze kombinacje byłyby już tylko "sztuką dla sztuki". Po Nowym Roku pojeżdżę może trochę z pirometrem i pomierzę temperaturę tarcz.

BTW - przy okazji modzenia hamulców nieco mi się "rozjaśniło", w szczególności chodzi mi o powszechne niedocenianie wpływu tylnych hamulców na hamowanie. Polecam pobawić się http://brakepower.com/ i poczytać dyskusję z http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?p=66 ... ht=#665339

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 13.lut.2014 07:50:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Z dopasowaniem jest zle, wyglada na to, ze bedzie fajny "rant" po zewnetrznej jak tez zupelna kleska po wewnetrznej stronie tarczy. Co do skutecznosci tylu to sam sie przekonalem po wymianie z 245 mm na 302 mm w S2.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 13.lut.2014 09:55:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Nie mogę Was zrozumieć, gdzie widzicie tę "klęskę" ? Tarcza ma grubość 22mm, limit zużycia to 20mm, więc zakładając równomierne zużycie po obydwu stronach, "ranty" będą miały po ok. 1mm . W fabrycznych zestawach również powstają ranty (przeważnie na obwodzie) i coś się dzieje złego?
Zagrożenie widzę jedynie w momencie, kiedy zostałoby 1mm grubości materiału ciernego na klocku i blacha klocka zaczęłaby trzeć o te ranty. Ale po pierwsze to nie zamierzam tak "dojeżdżać klocków", a po drugie nawet jakby zaczęło trzeć, to po rancie właśnie oszczędzając "zagłębioną" powierzchnię roboczą :) .

Wyjaśnijcie mi, na czym ma polegać to "zło" i "klęska", bo ja tego nie widzę ;)

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 14.lut.2014 05:52:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Tarcza powinna pracowac cala powierzchnia do tego przeznaczona. Oczywiscie, Twoj upgrade bedzie sie sprawdzal, lecz moglby robic to lepiej gdybys dobral wlasciwy zacisk do tarczy. Co do rantow, to nie wszedzie wystepuja. U mnie w BMW 650i nie ma na to szans. Klocek i tarcza sa idealnie spasowane. Nie dosc, ze taki zestaw pracuje z pelna wydajnoscia to jeszcze estetycznie wyglada.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 02.mar.2014 18:00:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Można by powiedzieć, że to takie downgrade. Jak dla mnie mega kicha :/

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 02.mar.2014 19:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2012 21:20:39
Posty: 223
miało być dobrze , wyszło jak zawsze :D
tarcze beda sie krzywić jak siurek od pozycji opadłej do powstałej
do tego jakoś smiesznie to wygląda , ciekawe co powiedziałby mechanik jak miałby wymienić klocki w takim wunderbaumie
twoje auto wiec wolno tobie i nie bierz mojej opini do siebie , oczywiscie nie neguje tez zwiekszenia siły chamowania , ale proszę jak mawial pewien alkochlik "NIEM ICCIE TOM DROGOM"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 02.mar.2014 21:22:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
O gustach się podobno nie dyskutuje- nie podoba się Wam to trudno :) . Dla mnie śmiesznie to wyglądały poprzednie "tarczki", które ginęły w feldze, a już w porównaniu do przednich to właśnie była "mega kicha". Ale to nie względy estetyczne skłoniły mnie do zmiany hamulców :diabel:

Co do reszty, to tarcze zrobiły już z 6kkm i pokrzywić się nie chcą :) , wymiana klocków nie różni się niczym od tego, jak jest w s6c5, więc jakie niby mechanik miałby mieć problemy? Nie bardzo wiem, o co Ci chodzi?


ps. http://store.034motorsport.com/big-brak ... 300mm.html - dokładnie taki sam upgrade, tylko inne jarzmo zacisku. Ci z 034motorsport też "kichę" za prawie 1300$ przygotowali :?: :peace:

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 24.sty.2016 17:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Witam.. Chciałbym zaciągnąć informacji na temat swapu hamulcy.. Auto to audi a6 c5 allroad z silnikiem 2.7 biturbo ;)
Seryjnie siedzi tam zestaw przód Lucas 321 , 4 klocki na zacisk i tył 255x10.. Tył już jest do wymiany i dlatego chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej na temat swapu na większe odrazu hamulce,oczywiscie przod i tyl..auto jest duże więc koło będzie minimum 19..proszę o wszelkie info co mogę wsadzić w miarę p&p ewentualnie jak trzeba będzie dać jakiś adapter to jakieś namiary ktoby coś takiego ogarnął...z góry dziękuję

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 28.sty.2016 10:47:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2016 13:55:10
Posty: 7
Lokalizacja: Krakow, Minsk
Auto: a200q tdi 2260
kokos22 napisał(a):
Witam.. Chciałbym zaciągnąć informacji na temat swapu hamulcy.. Auto to audi a6 c5 allroad z silnikiem 2.7 biturbo ;)
Seryjnie siedzi tam zestaw przód Lucas 321 , 4 klocki na zacisk i tył 255x10.. Tył już jest do wymiany i dlatego chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej na temat swapu na większe odrazu hamulce,oczywiscie przod i tyl..auto jest duże więc koło będzie minimum 19..proszę o wszelkie info co mogę wsadzić w miarę p&p ewentualnie jak trzeba będzie dać jakiś adapter to jakieś namiary ktoby coś takiego ogarnął...z góry dziękuję



Obrazek
Obrazek

lub

Obrazek
Obrazek

lub

Obrazek

lub 385 mm

Obrazek

_________________
200+ diesel club
audi 200 quattro 2.5 TDI GT2260 VKLR .320
golf 1.9 TDI GT2260 .320
--
My sorry, Polish is not my native language, but I'm learning quickly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 31.sty.2016 19:08:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Pierwsze zdjęcie to z s6 c6, później a8 d3,a przed ostatnie zdjęcie to co tam jest za zacisk? Czyli z tych co mi podales wszystko pasuje p&p? A co wtedy z tyłem co tam wsadzić i z czego?

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 31.sty.2016 21:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Kolego Falcon te heble od D3 360mm na zdjeciu sa zesparowane ze zwrotnicą ET46 z allroada C5? Jesli tak to jakiej grubosci dystansu użyłes?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 31.sty.2016 21:27:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Waldi... tarcza 360mm ma ET59,7 ale grubość dzwona jest około 1,5mm większa od tarczy z C5. Jeżeli ET dla 2.7bit wynosi 46mm to wychodzi, ze musisz mieć około 11-12mm dystansu.
Możesz użyć tarcz z A7 - mają 356mm średnicy i ET52,1 czyli tyle co w S6 C5 wówczas dystans będzie cieńszy.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 01.lut.2016 09:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
drookash napisał(a):
Waldi... tarcza 360mm ma ET59,7 ale grubość dzwona jest około 1,5mm większa od tarczy z C5. Jeżeli ET dla 2.7bit wynosi 46mm to wychodzi, ze musisz mieć około 11-12mm dystansu.
Możesz użyć tarcz z A7 - mają 356mm średnicy i ET52,1 czyli tyle co w S6 C5 wówczas dystans będzie cieńszy.


Hej od jakiegos czasu smigam na zestawie 360mm i dystansu jakiego musialem użyć to 13mm, dlatego tez pytam od czego jest zwrotnica na załączonym obrazku bo dystansu tam nie widze....

Drookash śmigasz juz na zestawie 356mm? Pytam bo leżą mi 380mm od A8 D4 one tez maja ET52 tylko pozostaje kwestia stoczenia i wyważenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 02.lut.2016 00:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
A dystans jaki musi być z centrowanie czy bez może być i jakiej średnicy,jakie centrowanie takie jak na piaście,czy automatycznie o tyle co będzie grubszy dystans musza być też dłuższe sruby? Gdzieś wpadło mi na jakimś forum że dawali dystans 5 mm,a co z tyłem?

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: