sam juz prawie upatrzylem taka sztuke, silnik tez 120, ale dla mnie to nie problem, to to samo co 160km, robisz czipa i samym programem masz 210 w bezpiecznej granicy, wiec roznica jest, rozmawialem juz z tunerami, wiec te 120 to zaden problem, silnik jest poprostu skastrowany programowo, na zachodzie od mniejszej mocy mniejsze podatki, dlatego takie wersje wychodzily, rozrzad to najmniejszy problem, wymieniasz zaraz po zakupie, na ori czesciach max 1500 zł z robocizna, to duzo? auto przeciez bedzie ponad 50 tys kosztowac, po za tym w kazdym aucie jakie bys nie kupil to bys musial rozrzad robic, taka zasada, chyba ze masz udkokumentowane w ASO ze zrobione, wiec roznica kilku stowek to smiech, jak serwisowany w ASO i nie bylo zglaszanych problemow z olejem to powinno byc ok, nie wszystkie biora tak samo, jedne wogole, inne marginalnie, ogolnie najewiecej i tak te 2.0, nawet jak bedziesz mial pecha to ogarnie sie to w PL za 3500-4000 tys z robocizna, sparawdzane i dowiadywane sie juz, nie musisz tego odrazu robic, mozesz za pol roku przeciez, ogolnie wszystko do ogarniecia
|