.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 06:35:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 01.mar.2016 21:46:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Generalnie to nie widze tego.
Jakis kompletnie oderwany od rzeczywistości "projekt" - kupno C5 allroada z V6 TDi i swap na 1.9 i to na AFNa!!! To już lepiej AWX/AVF.
Koszty swapu, potencjalne problemy, później graty żeby to jakos jezdzilo , strojenie, program etc.
Po kiego jak można kupic C5 allroada z 2.7 bit lub C5 z 2.7 Bit i mieć to wszystko zamontowane fabrycznie i zjadac na sniadanie takie wydumki jak wyżej.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 01.mar.2016 22:17:28 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
przemik napisał(a):
Generalnie to nie widze tego.
Jakis kompletnie oderwany od rzeczywistości "projekt" - kupno C5 allroada z V6 TDi i swap na 1.9 i to na AFNa!!! To już lepiej AWX/AVF.
Koszty swapu, potencjalne problemy, później graty żeby to jakos jezdzilo , strojenie, program etc.
Po kiego jak można kupic C5 allroada z 2.7 bit lub C5 z 2.7 Bit i mieć to wszystko zamontowane fabrycznie i zjadac na sniadanie takie wydumki jak wyżej.


+1

ale kolega boi się LPG pod maską i 2 turbin..

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 01.mar.2016 23:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
Konkretniej to planuję spód od pd a resztę od vp założyć ,tak dla mniejszej awaryjności/kosztów, ponadto turbinę Gtb2260vklr i pompę 12mm. Gdybym chciał się scigać albo bardziej "czuć auto kupowałbym ibizę i zakładał taki silnik, tam on ma bardziej odczuwalnego "ducha" Jest jeszcze opcja zakupu ibizy lub podobnego auta z silnikiem już pomodzonym i założenie gotowca do audicy. Z resztą kiedyś budowano audi 90 quattro z także niezbyt mocnymi jednostkami i to także jeździło, 80 także był ,więc nie dramatyzujmy. Nie wszyscy chcą muszą mieć wszystko mega i na maxa. Poza tym lubię diesle, bo je czuję, a benzynę nie za bardzo, zbyt długo już nie jeżdżę benzyniakiem wrócę do benzyniaka tylko wtedy, gdy auto, które mi się spodoba nie będzie miało żadnego diesla, lub będzie miało takiego diesla, który jest zbyt uciążliwe w eksploatacji. Gdyby ktokolwiek to już zrobił, rozważałbym założenie 2..5 Tdi AEL lub tego z T4, który ma 150km ,ale nigdy się z tym nie spotkałem, przemawia do mnie dźwięk tego silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 02.mar.2016 09:35:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sty.2016 17:02:19
Posty: 65
Auto: E500 W211
Pochwal się co z tego wyszło, jak juz się za to zabierzesz. Rozumiem potrzebę wygodnej, taniej w jeździe i bezawaryjnej fury, ale jakoś nie widzę tego ostatniego warunku przy swapie 2.5 V6 na 1.9. Szczerze życzę powodzenia.

_________________
Była Niemka: Audi A6 C5 Avant 4.2
Niemka aktualna: MB E500 W211 4Matic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 02.mar.2016 10:44:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
Qaroll napisał(a):
Pochwal się co z tego wyszło, jak juz się za to zabierzesz. Rozumiem potrzebę wygodnej, taniej w jeździe i bezawaryjnej fury, ale jakoś nie widzę tego ostatniego warunku przy swapie 2.5 V6 na 1.9. Szczerze życzę powodzenia.


Na pewno się pochwalę. Na razie zbierałem info co kupić by było wygodnie, w miarę dobrze wykonane auto. Doszedłem do wniosku, że najprościej będzie kupić golfa, leona lub ibizę juz po modyfikacjach i tylko przełożyć taki modzony silnik do A6 C5, sporo taniej to wyjdzie, a do takiej ibizy wstawi się np sdi i też się da sprzedać bez dużej straty, młodzi którzy maja 1 racę kupują takie auta bo nie ma turbiny, to się nie zepsuje, a gdy ktoś zarabia 1500zł lub 2000 to koszt regeneracji turbiny 800zł ma znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 08:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Ja pierdziele! coraz lepsze pomysły! Czekam na pierwszą relację z tego drutowania!
Już nie jeden taki jak ty był i do dzisiaj cisza na forum, tobie nie wróżę innej przyszłości ;) Nie żebym był złośliwy, ale trzeba realnie myśleć, a nie chodzić z głową w chmurach. To nie klocki lego, żeby co chwilę innego składać.
Przemik dał ci najlepszą opcję odnoście allroada, w zwykłej C5 zainteresuj się silnikami 2.4/2.8. Dość dynamczne i w miarę ekonomiczne, szczególnie w połączeniu z LPG.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 09:54:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
metyoo napisał(a):
Ja pierdziele! coraz lepsze pomysły! Czekam na pierwszą relację z tego drutowania!
Już nie jeden taki jak ty był i do dzisiaj cisza na forum, tobie nie wróżę innej przyszłości ;) Nie żebym był złośliwy, ale trzeba realnie myśleć, a nie chodzić z głową w chmurach. To nie klocki lego, żeby co chwilę innego składać.
Przemik dał ci najlepszą opcję odnoście allroada, w zwykłej C5 zainteresuj się silnikami 2.4/2.8. Dość dynamczne i w miarę ekonomiczne, szczególnie w połączeniu z LPG.


Nie znasz mnie, wiec nie stosuj wobec mnie wyzwisk typu druciarz, to jest brak szacunku dla mnie i nie ma na to żadnej argumentacji, aby w ten sposób komuś odpowiedzieć na forum. Życzę więcej pokory..Nie chcę lpg, bo nie i tyle. To jest moje zdanie i mam do tego prawo. wodzę że kolega jest kolejnym spośród tych, którzy nie potrafią przejść do porządku dziennego nad tym , że ktoś może mieć inne zdanie od nich. Tu jest żywy przykład allroada 1.9 tdi: http://genowefagarage.pl/?page_id=570 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 12:45:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Dlatego życzę powodzenia. Jak już prędzej wspomniałem, takich napaleńców jak ty były już tutaj dziesiątki i ich pomysły umarły śmiercią naturalną. Chcesz traktora, co mi do tego. Zapytałeś, dostałeś odpowiedzi, a że nie jest po twojej myśli to co ja poradzę?
Rób, rzeźb i ciesz się wpakowanym workiem pieniędzy. A czy coś jest drutem i rzeźbą to będę tak to nazywał, bo inaczej tego nie można nazwać.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 12:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
metyoo napisał(a):
Dlatego życzę powodzenia. Jak już prędzej wspomniałem, takich napaleńców jak ty były już tutaj dziesiątki i ich pomysły umarły śmiercią naturalną. Chcesz traktora, co mi do tego. Zapytałeś, dostałeś odpowiedzi, a że nie jest po twojej myśli to co ja poradzę?
Rób, rzeźb i ciesz się wpakowanym workiem pieniędzy. A czy coś jest drutem i rzeźbą to będę tak to nazywał, bo inaczej tego nie można nazwać.


Jak ktoś jest chamem także będę go tak nazywał, bo jak nazwać inaczej powyższe. Nie worek pieniędzy, tylko mam kogoś, kto mi przełoży silnik razem z częściami za 3tys zł, bo weźmie resztę od 2.5 tdi i gdzieś opchnie (mechanik), ale skoroś taki błyskotliwy i nie rozumiesz kończę już polemikę z Tobą, ponieważ nie rozumiesz, albo nie chcesz zrozumieć. Mniejsza o to. Dobrze że są tacy jak Ty, przynajmniej firmy motoryzacyjne mogą na nich zarobić.

Taką cenę mają 2.5tdi: http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-allroa ... 02a1c5333a
a taką 1.9 tdi: http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-allroa ... ycrkw.html
a taką 2.7T: http://allegro.pl/show_item.php?item=60 ... fc68dbd854


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 13:11:52 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Apeluję o spokój w wątku i proszę bez epitetów i wycieczek osobistych :!:

Czy Ci się to podoba czy, to coś co powstanie będzie "wydumką". Weź pod uwagę, że odsprzedać to będzie później też trudniej niż fabryczne auto bo będzie już po patentach i ingerencji osób trzecich.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 13:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Kolego, Allroad 2.7Bit którego wrzuciłeś jest do opłat i cytuję z ogłoszenia "W samochodzie skrzynia biegów potrafi czasem szarpnąć przy wrzucaniu biegu wstecznego"
Zdrowy egzemplarz allroada 2.7Bit to cena 20.000 - 35.000zł w zależności od rocznika i stanu.

Ten allroad z 1.9TDI kosztuje 25.000zł ale weź go sprzedaj. Jest to na pewno dużo większa sztuka niż sprzedać zdrowe 2.5TDI.
Myślę, że jak dostanie za niego 17.000zł to i tak powinien do kościoła codziennie przez miesiąc biegać.
Takie są realia niestety. Swap-y są ciężkie w odsprzedaży, chyba że BMW E30 do driftu ale to inna historia.
Stara wiara dobrze prawi ale ty i tak już zdecydowałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 14:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
Nie widzę problemu z odsprzedażą. Mój znajomy przerobił zwykłych A6 C5 z 2.5 tdi na 1.9tdi już z 10 sztuk, każdą sprzedał po 13tys, a kupił z 2.5 w automacie za ok 6, 3tys graty i trochę swojej roboty i parę tys zostaje. Nie każdy chce dać za tak stary samochód 35tys, zwłaszcza, że jak za te pieniądze to jego wygląd dupy nie urywa. To już wolałbym volvo XC70 za 35tys kupić, przynajmniej aż tyle tego nie jeździ i można się chociaż trochę wyróżnić na drodze. Przekładać i tak bym przekładał, ponieważ nie znoszę automatów i nie mam zamiaru pakować pomiędzy 3 a 6tys w naprawę automatu a z tego co kojarzę, to 2.7T nie wychodziły w manualu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 14:44:45 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Nie rozumiem, skoro masz takie super zaplecze i szeroką wiedzę, jasno sprecyzowane plany, to co po cały ten wątek :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 15:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Szanowny panie look1990, chcesz se pan nazywać mnie chamem to se nazywaj - po mnie to spływa jak po mokrej kaczce, ale zanim będziesz dalej ze mną chciał dyskutować na tematy mechaniki proponuję, żebyś odwiedził wątek dotyczący mojego auta, przeczytał od początku do końca i dalej zastanowił się, czy mechanicy na mnie zarabiają, czy nie :D

look1990 napisał(a):
... z tego co kojarzę, to 2.7T nie wychodziły w manualu.

patrz mój podpis :fuckyou2:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 15:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
look1990 napisał(a):
tylko podnieść moc do ok 190km, poprzez m.in turbo GTB2260VKLR i odpowiednie wystrojenie. Chyba, że by nie podołał w takiej konfiguracji wówczas dół od n AWX-a i a góra od AFN/AVG.


190 KM i GTB2260VKLR ? Chłopie po co/na co taka sprężarka do takich mocy ?
a i seryjny AFN ma nie podałać 190 PS :): uwierz mi , podóła, i to o WIELE więcej

za dużo sie naczytałeś internetu i rzucasz hasłami nie mając bladego pojęcia o temacie ...

I wiem co mówię , bo przerabiałem osobiście każdą konfigurację jaką wyżej przytoczyłem ... ;)

Podsumowywująć , kup A6 C5 Allroad z ubitym 2.5 TDI V6 , włóź AFN/AVG albo PD-eka i juz , a nie pytasz o drogę ... tematy dawno przetarte i nie ma sie czym tu podniecać ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 03.mar.2016 16:25:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2011 22:53:02
Posty: 21
spanky napisał(a):
look1990 napisał(a):
tylko podnieść moc do ok 190km, poprzez m.in turbo GTB2260VKLR i odpowiednie wystrojenie. Chyba, że by nie podołał w takiej konfiguracji wówczas dół od n AWX-a i a góra od AFN/AVG.


190 KM i GTB2260VKLR ? Chłopie po co/na co taka sprężarka do takich mocy ?
a i seryjny AFN ma nie podałać 190 PS :): uwierz mi , podóła, i to o WIELE więcej

za dużo sie naczytałeś internetu i rzucasz hasłami nie mając bladego pojęcia o temacie ...

I wiem co mówię , bo przerabiałem osobiście każdą konfigurację jaką wyżej przytoczyłem ... ;)

Podsumowywująć , kup A6 C5 Allroad z ubitym 2.5 TDI V6 , włóź AFN/AVG albo PD-eka i juz , a nie pytasz o drogę ... tematy dawno przetarte i nie ma sie czym tu podniecać ...


To ma być na przysłowiowe "zaś" czyli przyszłość. Wstępnie ma być 190km, ponieważ powyżej tej mocy m.in hamulce trzeba wzmocnić, ale nie wszystko od razu. Ponadto gotowy upgrade najprościej jest przełożyć, wszystko już zhamowane, zestrojone, działa jak należy, nie trzeba robić nic nowego, ponadto spora oszczędność środków, gdyż przy odsprzedaży tuningowanego auta zawsze jest spora strata, na czym mam zamiar skorzystać :036: Co więcej chcę aby to wszytko było na zapas, a nie wyżyłowane do granic możliwości ,by wytrzymało te 100-150tys km.

Wątek był po to, aby dowiedzieć się który samochód będzie najwygodniejszy. niepotrzebnie poruszyłem temat swapu, nie sądziłem że wywoła to aż tak nie potrzebną dyskusję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A4 B5
PostNapisane: 03.mar.2016 18:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
look1990 napisał(a):
spanky napisał(a):
look1990 napisał(a):
tylko podnieść moc do ok 190km, poprzez m.in turbo GTB2260VKLR i odpowiednie wystrojenie. Chyba, że by nie podołał w takiej konfiguracji wówczas dół od n AWX-a i a góra od AFN/AVG.


190 KM i GTB2260VKLR ? Chłopie po co/na co taka sprężarka do takich mocy ?
a i seryjny AFN ma nie podałać 190 PS :): uwierz mi , podóła, i to o WIELE więcej

za dużo sie naczytałeś internetu i rzucasz hasłami nie mając bladego pojęcia o temacie ...

I wiem co mówię , bo przerabiałem osobiście każdą konfigurację jaką wyżej przytoczyłem ... ;)

Podsumowywująć , kup A6 C5 Allroad z ubitym 2.5 TDI V6 , włóź AFN/AVG albo PD-eka i juz , a nie pytasz o drogę ... tematy dawno przetarte i nie ma sie czym tu podniecać ...


To ma być na przysłowiowe "zaś" czyli przyszłość. Wstępnie ma być 190km, ponieważ powyżej tej mocy m.in hamulce trzeba wzmocnić,


Znowu powtarzasz formulki wyczytane z netu , standardowe heble z Allroada spokojnie starcza na moce 200 + ;-)

W kazdym badz razie czekam az pochwalisz sie ukonczonym projektem .

Powodzenia .

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 04.mar.2016 14:06:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Swapy z poprzecznego dawcy do auta gdzie silnik ma być wzdłużnie to zły pomysł. Mam coś takiego za sobą co prawda nie w Audi ale bloki silnika się różnią i różne niespodzianki są np. z osprzętem czy mocowaniami na łapy silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 09.mar.2016 08:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
look1990 napisał(a):
metyoo napisał(a):
Dlatego życzę powodzenia. Jak już prędzej wspomniałem, takich napaleńców jak ty były już tutaj dziesiątki i ich pomysły umarły śmiercią naturalną. Chcesz traktora, co mi do tego. Zapytałeś, dostałeś odpowiedzi, a że nie jest po twojej myśli to co ja poradzę?
Rób, rzeźb i ciesz się wpakowanym workiem pieniędzy. A czy coś jest drutem i rzeźbą to będę tak to nazywał, bo inaczej tego nie można nazwać.


Jak ktoś jest chamem także będę go tak nazywał, bo jak nazwać inaczej powyższe. Nie worek pieniędzy, tylko mam kogoś, kto mi przełoży silnik razem z częściami za 3tys zł, bo weźmie resztę od 2.5 tdi i gdzieś opchnie (mechanik), ale skoroś taki błyskotliwy i nie rozumiesz kończę już polemikę z Tobą, ponieważ nie rozumiesz, albo nie chcesz zrozumieć. Mniejsza o to. Dobrze że są tacy jak Ty, przynajmniej firmy motoryzacyjne mogą na nich zarobić.

Taką cenę mają 2.5tdi: http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-allroa ... 02a1c5333a
a taką 1.9 tdi: http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-allroa ... ycrkw.html
a taką 2.7T: http://allegro.pl/show_item.php?item=60 ... fc68dbd854

Wez pod uwage ze samochod to nie tylko silnik. Allroad za 7 tys zł to smietnik.
Ja szczerze kibicuje Twojemu projektowi! Bardzo doceniam ludzi z pasją. Sam przekładałem np 4.2 z S6 do 80b4...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komfort jazdy w A4 B6, A6 C5 czy duża róznica względem A
PostNapisane: 09.mar.2016 08:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Probe041 napisał(a):
Swapy z poprzecznego dawcy do auta gdzie silnik ma być wzdłużnie to zły pomysł. Mam coś takiego za sobą co prawda nie w Audi ale bloki silnika się różnią i różne niespodzianki są np. z osprzętem czy mocowaniami na łapy silnika

Bardzo słuszna uwaga. Do takiego allroada, jesli juz chcemy wkladac silnik 1.9TDI (niegłupi pomysł), to tylko silniki z Passat/A4/A6. Ja osobiscie wsadzałbym cos z tych 1.9PD 131KM plus dłubnięcie....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron