spanky napisał(a):
look1990 napisał(a):
tylko podnieść moc do ok 190km, poprzez m.in turbo GTB2260VKLR i odpowiednie wystrojenie. Chyba, że by nie podołał w takiej konfiguracji wówczas dół od n AWX-a i a góra od AFN/AVG.
190 KM i GTB2260VKLR ? Chłopie po co/na co taka sprężarka do takich mocy ?
a i seryjny AFN ma nie podałać 190 PS
uwierz mi , podóła, i to o WIELE więcej
za dużo sie naczytałeś internetu i rzucasz hasłami nie mając bladego pojęcia o temacie ...
I wiem co mówię , bo przerabiałem osobiście każdą konfigurację jaką wyżej przytoczyłem ...
Podsumowywująć , kup A6 C5 Allroad z ubitym 2.5 TDI V6 , włóź AFN/AVG albo PD-eka i juz , a nie pytasz o drogę ... tematy dawno przetarte i nie ma sie czym tu podniecać ...
To ma być na przysłowiowe "zaś" czyli przyszłość. Wstępnie ma być 190km, ponieważ powyżej tej mocy m.in hamulce trzeba wzmocnić, ale nie wszystko od razu. Ponadto gotowy upgrade najprościej jest przełożyć, wszystko już zhamowane, zestrojone, działa jak należy, nie trzeba robić nic nowego, ponadto spora oszczędność środków, gdyż przy odsprzedaży tuningowanego auta zawsze jest spora strata, na czym mam zamiar skorzystać
Co więcej chcę aby to wszytko było na zapas, a nie wyżyłowane do granic możliwości ,by wytrzymało te 100-150tys km.
Wątek był po to, aby dowiedzieć się który samochód będzie najwygodniejszy. niepotrzebnie poruszyłem temat swapu, nie sądziłem że wywoła to aż tak nie potrzebną dyskusję.