PC06 napisał(a):
Dzisiaj jadę, obejrzę na żywo
Z tym, że wg CEPIK od października 2015 (ostatni przegląd) do teraz auto zrobiło 23 tysiące km.
I co w tym dziwnego? A ile miało zrobic? Tyle co przecietny benzyniak, czyli 1 tys km, lub max 2 tys km?
To ejst TDI auto do pracy, do tego nalezy do dac ze w polskich warunkach, auto do maksymalnych oszczędnosci i minimalizacji wydatków.
Gdybym jezdzil duzo sam bym innego auta nie kupił, niz C5 1.9 TDI. Kupic zdrowe w Niemczech z przebiegiem 200 tys km, nakulac w pare lat do tych 500-600 tys km i sprzedac dalej. Od uczciwosci sprzedawcy tylko zalezy, jakie cyferki znajda sie na blacie.
Przeciez taka jest historia 99% c5 TDI oferowanych w Polsce do sprzedazy.
Rocznie takie auto srednio robi minimum 40 tys km, zeby sie komus opłacało kupowac 1.9TDI. Ten jak widac robi jeszcze wiecej, pewnie z 60-70 tys km rocznie.
Moze jest zadbany i doinwestowany, ze zdjec nie wywrózysz.
Nie ma cudów ze ktos kupuje 1.9 TDI i jezdzi 10 tys km rocznie. Moze jacys maniacy, fanatycy, kolekcjonerzy, ale to 1 na 100 takich aut. I nie kosztuje wtedy A6C5 16 tys zł.... tylko 26 tys zł i sie sprzedaje bez ogłoszen po znajomych lub po forach....